Houden meisjes van vissers?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Hyperke
    Frequent aanwezig
    • 24-09-2003
    • 126

    #31
    is dit topic niet een beetje zielig ?
    %)
    !@#$
    wat is het verschil tussen een TV en een microgolfoven ?

    -een lantaarnpaal want een koe eet gras

    Reageer

    • sven
      Met enige kennis...
      • 17-10-2003
      • 396
      • Venlo

      #32
      Nee hoor, alleen de mensen die er aan meedoen.
      :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:

      groeten sven

      Reageer

      • Frederik
        Specimen Hunter
        • 05-01-2005
        • 1734

        #33

        Je bent niet verplicht van het te lezen hé Hyperke, wij maken tussendoor ook graag lol en daarvoor is de visserette er.

        Reageer

        • minimus
          Specimen Hunter
          • 19-03-2003
          • 1203
          • Tilburg

          #34
          Zo is dat Fred, de boog kan niet altijd gespannen staan !! en de VISSERETTE is een goede uitlaatklep !!
          As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

          Reageer

          • kaledwaas

            #35
            mini.ga jij maar lekker op karper vissen met een vaste stok.........................................

            Doe ik dat ook.

            Reageer

            • minimus
              Specimen Hunter
              • 19-03-2003
              • 1203
              • Tilburg

              #36
              Deze afleidingsmanoeuvre heb ik wel door Kale. Ik al mijn energie in het karpervissen met de vaste stok steken en jij volgend jaar met de titel van de HSC Forumvrienden ervan door gaan. Die vlieger gaat niet op. Ik blijf mij concentreren op de vaste stok, maar dan andere visjes
              As long as the heart beats in me, a fisherman it is that I shall be.

              Reageer

              • kaledwaas

                #37
                hahahaha.....jaja...eerst zien dan geloven...voorlopig is het aan jullie om mij van de troon af te stoten...ik kan rustig aan doen...hoef niet zo zeer mijn titel te verdedigen ( vang gewoon mijn visjes )...en jullie moeten wel als je mij wil onttronen....

                Reageer

                • Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

                  #38

                  Blijven dromen Kale, we maken je wel wakker aan het eind van de rit.

                  :hyper: ke:

                  Reageer

                  • john van den broek
                    Specimen Hunter
                    • 30-03-2003
                    • 1089
                    • Venray

                    #39
                    Blijven dromen kale,
                    Wat ik gehoord heb hebben de forumvrienden dit jaar jou de titel geschonken, zodat je nog meer enthousiasme in de club steekt.
                    Zeg nou zelf, het kan toch helemaal niet dat er 10 vissers zitten te vissen en allemaal geen vis vangen !
                    Ze hebben gewoon gewacht tot jij begon te vangen en dan zouden ze zelf serieus gaan beginnen, maaaaaar als jij niets vangt, mochten hun het dus ook niet.
                    Volgend jaar is het anders, jij zult wel in hetzelfde ritme blijven, dus geen vis vangen en de forumvrienden hebben allemaal hulp nodig om de leefnetten uit het water te krijgen.
                    Whahahahaaha
                    Groet John.

                    www.baitstore.nl

                    Reageer

                    • sven
                      Met enige kennis...
                      • 17-10-2003
                      • 396
                      • Venlo

                      #40
                      Zo zit het dus Rob.
                      En jij maar tips geven,en ik alles geloven!
                      Nu ik de waarheid ken(bedankt John),stel ik mijn vistechniek-vragen wel aan John ofzo.
                      Is niet persoonlijk bedoeld hoor,desondanks vind ik het wel erg sportief van de forumvrienden om jou zomaar die titel te geven.
                      En John,ik heb een trekhaak op de auto,kunnen we je leefnet aan vastmaken,is makkelijker met uit het water trekken.

                      groeten sven

                      Reageer

                      • jagt

                        #41
                        heeeeeee
                        Forumvrienden ze hebben onze taktiek door, was het dus toch te opzichtig,
                        dat van die 10 vissers die niets vangen .
                        :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel: :smikkel:

                        Reageer

                        • Theo van Berner

                          #42
                          Hee Badmuts uhh Kale. Jij had dan wat meer gewicht, maar ik had lekker het meeste gevangen. Na na na na nah.
                          ke: ke:
                          En Cor heeft de kleinste .... (gevangen). Kwam door het koude water. We zijn 3 kwartier in zijn net aan het zoeken geweest voor we die pos hadden gevonden. Dat is een techniek die alleen Opa kan. Met een haak no. 8 zo'n dingetje vangen.
                          En Lex was kampioen ballen gooien. Ik voel het nu nog op mijn dakpan !@#$
                          En dan Nuno de Portuderlander nog. Niemand heeft zoveel korven verspeeld als hij
                          Had Fredje niet naar dat blondje met die hond gekeken, dan had hij aan de Vliet gewonnen, getuige de leeg gezogen maden aan zijn haak. (of had hij die nou eerst even geproefd?)

                          Reageer

                          • kaledwaas

                            #43
                            Ach ja...eens te meer blijkt dat er in ons allemaal een T*****r schuilt....en maar smoesjes verzinnen om onder die waarheid uit te komen..... :dep: :dep:

                            Shame on you guys. :@ :@

                            :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon: :redmoon:

                            Reageer

                            • Frederik
                              Specimen Hunter
                              • 05-01-2005
                              • 1734

                              #44

                              Dan ben ik nog liever een stukje Br.....dr, broertje die weet waar hij over praat spijtig dat hij niet de juiste manier van de hengelsport toepast.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎