vrijdag ga ik daar proberen barbeel te vangen samen met kosmozz, zin om mee te gaan rinko?
Barbeel Techniek
Collapse
X
-
Ik zou wel willen................Oorspronkelijk geplaatst door rickievrijdag ga ik daar proberen barbeel te vangen samen met kosmozz, zin om mee te gaan rinko?
Helaas ik moet werken.(wanneer niet?)
Vang ze vrijdag!!
Ja, ik weet het.......................zo vang ik natuurlijk nooit een Barbeel!!!Reageer
-
-
Dit barbelen stekkie ga ik zeker ook nog eens bevissen.Oorspronkelijk geplaatst door KosmozzRinko, als je rond Wijhe gaat zitten dan ben je die maagdelijkheid zo kwijt
Rickie ook in de eerste keer

En de barbelen foto's van a.s. vrijdag van jullie zie ik wel weer verschijnen.
succes.
Reageer
-
http://www.fotovehttp://www.fotoverk...4NIMG_1160.JPG
speciaal voor diegene die niet tot vrijdag kunnen wachten, barbeel van 80,2 cm.
Speciaal voor Lolo, 2 grote kampioenen!!!!Reageer
-
-
Deze is 0,5 cm langer en ruim 1 kilo zwaarder. Dit is een vrouwelijke, de vorige was een mannetje.Reageer
-
Had je die hond ook gevangen daar achter je ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
jammer dat de foto's verwijderd zijn...wie bepaald dat eigenlijk??
afspraak staat voor volgende week zondag op 1 juli. Diegene die interesse hebben kunnen mij een mailtje doen, dan neem ik contact op met jullie over de tijd en de plaats.
benodigdheden, heavy feeder (o.i.d) kaas, karperhaken maat 8-10 of 12, geen langstelige, lijndikte om te vissen 0,25.
Voor je eigen gemak een tuinstoel en een driepoot.Reageer
-
Speciaal voor mijn 2 kampioenen ????? ik zie niks (net als die kampioen ) ook niks
.
Stuur ze maar even prive Frans .Je mag ook geen reclame maken daarom zijn die foto's verwijderd .
Gr van mijGroetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer