Actuele Barbeelvangsten
Collapse
X
-
-
Ja zeer sorry ik heb heb al een bril was even in de veronderstelling dat het basalt was nogmaal mijn excuus
gr jerryA day on the river is always a good dayReageer
-
Ben vanmorgen nog een paar uurtjes in Opijnen geweest.
Diverse aanbeetjes gehad, waarvan ik er een verzilverde.
Deze gaf ook een reeks van kleine tikken op de top waarna ik besloot hier maar eens op te slaan. Dit met als gevolg een barbeel van 54 cm.
De foto volgt nog,Groet en vang ze,
RonaldReageer
-
Reageer
-
Mag ik jullie vragen met wat voor soort kaas jullie op barbeel vissen ? en wat voor hengel heb je daar voor nodig, lijk mij reuze interesant om eens op deze vis te gaan vissen,meestal zit ik aan de slotgracht van het kasteel en daar zit geen barbeel." Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer
-
Ik zou zeggen, lees eens een stuk of 39 pagina's rustig door, dan krijg je antwoord op al je vragen ,.....
GreetZ
RonaldReageer
-
Vanochtend toch maar weer even aan de ijssel gezeten.
1 Brasem en een grote Barbeel verspeeld.
Ik ben 10 minuten aan het drillen geweest, kon hem/haar amper naar de kant krijgen en vlak aan de kant was het foute boel, net toen ik de barbeel zag, lijnbreuk
door het schuren lang de stenen.
Ik schat de barbeel op achterin de 70 of misschien wel een 80 er.
Het mocht helaas niet zo zijn vandaag.
Wat is erger:
de hele morgen geen beet en dus niks gevangen of,
Geen Barbeel gevangen maar wel zo'n grote jongen verspelen?
Reageer
-
Reageer
-
Ik ga ook voor een sessie niets vangen dan een grote verspelen, ik heb het ook al een keer meegemaakt, 17/100 dyneema onderlijn gewoon stuk en dat na een drill van 5 minuten, wetend dat de vis bijna in je net ligt, en dan PATS, ...weg !!
Ik was er behoorlijk ziek van dat een vis misgeslagen wordt door materiaalbreuk ,....
Bad luck Rinko voor die misser, maar je ervaart het niet alleen
we leven met je mee,.....
GreetZ
RonaldReageer
-
Reageer
-
Een nieuw vet PR
@Rinko, jammer man. 10 minuten drillen en dan lossen is gewoon flink balen
Nico en ik hadden meer geluk.
Vandaag op de IJssel geweest met Barbeelforumdagmaatje Nico Breevaart
Het werd een topdag met een nieuw PR. Ik moet even foto's uitzoeken, maar hier alvast een intro.

MarcelMet vriendelijke groet,
Marcel (Vis)PompReageer
-
ben net terug van de ijssel, 2uurtjes gezeten 2 barbelen!
61cm en 65 cm, zondag ga ik met erikbarbeel naar de waal, en dan hou ik het gezien voor dit jaar!Reageer
-
@Rinko, jammer man. 10 minuten drillen en dan lossen is gewoon flink balen
Nico en ik hadden meer geluk.
Vandaag op de IJssel geweest met Barbeelforumdagmaatje Nico Breevaart
Het werd een topdag met een nieuw PR. Ik moet even foto's uitzoeken, maar hier alvast een intro.

Marcel
Wat een mooie kijkertjes heeft de Barbeel toch hé ,.....
Enneh Marcel zie ik bij jou ook glinstertjes in je ogen !???
weer een nieuw PR verbroken, ...toe maar....
Ik moet dat van mij ook hoognodig eens gaan verbeteren, maar ja 80cm doe je niet zomaar ff, ...
Top man !

RonaldReageer
-
Gefeliciteerd Marcel! Jongens, het begint er op te lijken dat er in het einde van het seizoen veel grotere barbelen gevangen worden? Een grote barbeel is voor mij 60+. Vrijdag had ik er 1 van 62, mijn maat 1 van 64. Rinko had een losser van een grote barbeel. Iambarbeel vangt er 1 van 61 en 1 van 65 en Marcel heeft een nieuwe pr... Kan toeval zijn maar het kan ook zijn dat de kleinere barbelen al winterklaar zijn en dat de grotere nog niet helemaal klaar zijn voor de winter??Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer