Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Ik denk het niet, maar dat komt denk ik door het hoge water, maar a.s. Zondagochtend heb ik 2 lijnen in het water liggen.
Er hoeft nog maar 45cm water af om op de punt van de krib te kunnen zitten.
Kou deert me niet, alleen oppassen op de glibberige basaltkeien, zowel het slib en de vrieskou maakt het wel tricky,......
Ik denk het niet, maar dat komt denk ik door het hoge water, maar a.s. Zondagochtend heb ik 2 lijnen in het water liggen.
Er hoeft nog maar 45cm water af om op de punt van de krib te kunnen zitten.
Kou deert me niet, alleen oppassen op de glibberige basaltkeien, zowel het slib en de vrieskou maakt het wel tricky,......
GreetZ
Ronald
En?
Geslaagde sessie?
Groet,
Harold
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
Gisteren op pad met Frans en Nico.
Het was ontzettend mistig en erg koud, totdat de Glühwein tevoorschijn kwam.
Het werd weer een prachtige dag. Een verslag volgt. Tot later...
Gisteren op pad met Frans en Nico.
Het was ontzettend mistig en erg koud, totdat de Glühwein tevoorschijn kwam.
Het werd weer een prachtige dag. Een verslag volgt. Tot later...
Ben benieuwd naar het verslag en of er nog wat te vangen is....
Wil het donderdag of vrijdag eigenlijk ook nog eens gaan proberen...
Groet,
Harold
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
Ik kon het vandaag niet laten om toch op barbeeljacht te gaan. Geen beet gehad. Wel een hele rare ervaring op gedaan. Er verscheen steeds een vis tussen de kribben die steeds boven draaide. Nadat ik wat brood strooide kwam hij mijn richting uit en kon ik deze foto maken. Iemand een idee wat voor soort het is.
Ik kon het vandaag niet laten om toch op barbeeljacht te gaan. Geen beet gehad. Wel een hele rare ervaring op gedaan. Er verscheen steeds een vis tussen de kribben die steeds boven draaide. Nadat ik wat brood strooide kwam hij mijn richting uit en kon ik deze foto maken. Iemand een idee wat voor soort het is.
Zeg Frans, je zat toch niet bij de uitlaat van de kerncentrale bij Dodewaard te vissen hé
Reageer