Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
net nog even 3 uurtjes naar de rijn geweest, kijken of daar nog wat barbelen zaten maar dat viel vies tegen. wel 2 beetjes gehad en 1 keer een half stuk kaas weg, jammer maar de volgende keer misschien beter
Vanochtend vier uurtjes wezen Barbelen.
De laatste twee ochtend sessie's had ik geen barbeel gezien, maar vandaag was het eindelijk weer Barbeel, ik heb het toch weer geprobeerd in de ochtend.
Niet veel, maar Barbeel is Barbeel.
Barbeel 54 cm en een Barbeel van 66 cm.
Maar wat een prachtige dag zie foto's van de zonsopgang aan de Gelderse ijssel bij Veessen.een woord genieten!!!
Vandaag ook een paar uurtjes met heerlijk weer op de IJssel gevist, 4 aanbeten gehad, 2 barbelen en 1 winde gevangen, de andere aanbeet gemist.
Terwijl mijn dochter de eerste vis nog aan het fotograferen was, kreeg ik een run op de 2e hengel. Gelukkig ook deze na een mooie dril kunnen landen.
Al met al weer een heerlijk dagje aan de 'paradijssel'.
Kom net van de waal vandaan, even weer een uurtje gezeten, na alle spanningen even ontspannen.
Dit keer heb ik bij de radar toren bij Tiel gezeten, de waterstand is echt laag geworden, maar had ook weer zijn voordeel, ik kon nu mooi de diepe gaten zien in het water, daar was het een stuk donkerder dan de rest.
Het duurde dan ook niet lang of deze jongen van 53cm hapte mijn stukje kaas naar binnen:
Binnen een kwartier pakte een 62cm knaapje de kaas om er mee vandoor te gaan, helaas voor hem lande hij in mijn schepnet en moest hij eerst op de foto.
Weer even lekker een uurtje ontspannen aan de waterkant, helaas had ik geen warmtekleding bij me en werd het al snel te koud om te blijven zitten.
Het was geen pretje om in mijn zomerjasje vol in de wind te zitten, ...
Je foto's vallen soms wat donker uit. Nu is duidelijk te zien dat je tegen het licht in fotografeert. Probeer - en meestal is dit mogelijk - met de zon in de rug of iets van de zijkant te fotograferen. Het licht valt dan op het objekt. Lukt dit niet en kun je niet anders dan tegen het licht in fotograferen gebruik dan bij voorkeur een flits. Je zult zien dat je foto's dan beter belicht worden.
ik was al bezig geweest om ze lichter te maken, maar ik kan mijn vorige bericht niet meer aanpassen, dan komen ze er dubbel op te staan, maar zo is het i.d.d. wel duidelijker, ha ha ha, .....
Reageer