The forum is going international.... cool !!

(bijna zeker barbeel achteraf) daarna een kwartier later mijn eerste en grootste barbeel op de kant (60cm)
toen om 11.10 uur de tweede (57cm).
toen we aan het eten waren kreeg ik mijn 4e aanbeet deze heb ik niet gevangen
want deze zat bij de korf al meteen bij de aanslag vast. (vis trok wel en ik ook maar kwam niets mijn kant op) en meteen erna draai ik mij om na het ingooien en had ik de 5e aanbeet wel weer op de kant (56cm)
Dus al met al een leuke maar natte dag.
maar zoals gezegd zwommen ze pas in de volle stroom op de kop van de krib weg en dat terwijl ik ze daar ook nog wel een minuut vast moest houden. De tweede vis echter zwom na hooguit tien sec. al met een harde staartslag weg en bleef weg en deze scheet ook geen belletjes (de derde stront en belletjes). Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook last van, wat is dit en lag dit eventueel aan mij (wat ik erg jammer zou vinden)?????
maar zoals gezegd zwommen ze pas in de volle stroom op de kop van de krib weg en dat terwijl ik ze daar ook nog wel een minuut vast moest houden. De tweede vis echter zwom na hooguit tien sec. al met een harde staartslag weg en bleef weg en deze scheet ook geen belletjes (de derde stront en belletjes). Nu is mijn vraag hebben jullie hier ook last van, wat is dit en lag dit eventueel aan mij (wat ik erg jammer zou vinden)? Bert-Jan
Reageer