Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Wolf en ik gaan het van het weekend weer eens proberen aan de waterkant.
Zijn er nog anderen die het van het weekend op onze vriend barbus hebben gemunt? Ben erg benieuwd of het na lange tijd weer eens gaat gebeuren.
Met het weer zit het in ieder geval wel snor.
Valt me toch een beetje van jullie tegen mannen die magere barbeelvangsten van de laatste tijd Zo wordt de vraag natuurlijk nooit beantwoord, waar barbus verblijft in de winter LOL
Valt me toch een beetje van jullie tegen mannen die magere barbeelvangsten van de laatste tijd Zo wordt de vraag natuurlijk nooit beantwoord, waar barbus verblijft in de winter LOL
Hij komt eraan Kosmozz, ik heb een goed voorgevoel
Wolf en ik gaan het van het weekend weer eens proberen aan de waterkant.
Zijn er nog anderen die het van het weekend op onze vriend barbus hebben gemunt? Ben erg benieuwd of het na lange tijd weer eens gaat gebeuren.
Met het weer zit het in ieder geval wel snor.
Zondag ga ik de hele dag zitten Marcel. Heb er echt zin in
Met het weer zit het zeker snor, nu maar hopen dat er ook snor aan de lijn komt he Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk.
@Dennis: Dat kan ik je wel vertellen. Op de stek van Gert B.
Die vangt ze namelijk wel hahahah
@Rinko: Ook succes, we zijn er wel weer eens aan toe he
@Mark: Zal moeilijk worden, maar als ze gaan bijten dan moet het dit weekend gebeuren. Temperatuur zakt geloof ik na het weekend weer.
Verder iedereen succes gewenst, hoop eindelijk weer eens wat foto's van barbeel te zien na dit weekend. Krijg afkickverschij..huhuhuh..nselen.
p.s. BArbelenvanger: je was me net voor, check posttijd hahaha
Reageer