Afgelopen weekend kon er niet gevist worden in verband met het werk. Dus vanochtend rond 9:30 de spullen gepakt en naar de Ijssel gereden. Rond 10:45 lagen de hengels in het water en kon het wachten beginnen. Tijdens het wachten heb ik een voertje klaar gemaakt. Ik maak geen geheimen van het voertje, het was de Hemp en Crush van Sonubaits aangevuld met mais.
Je moet dit voer niet meteen als het nat is in het water gooien. Je kan beter even een half uurtje wachten zodat het wat meer gaat plakken. In het vervolg dus maar thuis klaarmaken
.
Na een tijdje kwamen de eerste voorzichtige aanbeten. Ik kon niet eens aanslaan zo voorzichtig ging het
.
Rond 13:30 had ik een vreemde tik op de top, ik twijfelde of het nu stroming was of vis. Bij twijfel altijd aanslaan is mijn motto :mrgreen: . Yes, vis! De dril voelde goed en na wat gewankel op het krib wist ik een mooie barbeel van 58cm te landen!
Helaas heb ik geen foto van de vis kunnen maken omdat ik het geheugenkaartje nog thuis had liggen
. Volgende keer beter
.
Rond 14:30 vond ik het prima voor vandaag, ik ben letterlijk van de kribben afgebrand zo warm was het daar.
Je moet dit voer niet meteen als het nat is in het water gooien. Je kan beter even een half uurtje wachten zodat het wat meer gaat plakken. In het vervolg dus maar thuis klaarmaken
.Na een tijdje kwamen de eerste voorzichtige aanbeten. Ik kon niet eens aanslaan zo voorzichtig ging het
. Rond 13:30 had ik een vreemde tik op de top, ik twijfelde of het nu stroming was of vis. Bij twijfel altijd aanslaan is mijn motto :mrgreen: . Yes, vis! De dril voelde goed en na wat gewankel op het krib wist ik een mooie barbeel van 58cm te landen!
Helaas heb ik geen foto van de vis kunnen maken omdat ik het geheugenkaartje nog thuis had liggen
. Volgende keer beter
.Rond 14:30 vond ik het prima voor vandaag, ik ben letterlijk van de kribben afgebrand zo warm was het daar.

[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]

Reageer