Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
afgelopen zondag heb ik ook een aparte vangst gehad. Deze barbeel van maar liefst 66 cm, was duidelijk aan het Sonja Bakkeren. Het gewicht van deze barbeel lag duidelijk onder de kilo.
Zo te lezen weer een lekker avondje gehad op je
nieuwe stek.Had er graag bij willen zijn maarja er
moet ook worden gewerkt.Donderdagavond doen
we het nog een keer over.Hopelijk zijn die dames
er ook weer bij.
Wij zijn de Sportvisunie de organisatie die op landelijk niveau de belangen behartigt van sportvissers.
Het gaat dus helaas echt gebeuren al zullen ze niet alle kribben gaan verlagen zo schrijft men. Er zal ook gekeken worden hoe ze de sportvisserij tegemoet kunnen komen. Dat wil zeggen dat in goed overleg tussen SN en RWS geprobeerd gaat worden om de belangrijkste kribben voor de sportvisserij behouden te laten blijven.
@Frans: Hahaha, sorry, kon het niet laten... dik is anders zeg, voor barbelen geldt hetzelfde als voor vrouwen, ik heb ze liever met wat rondingen dan dan zo'n graatje...
@Mark: De barbeel-pret wordt wel aardig gedrukt zo hè... ben benieuwd wat straks de mogelijkheden nog zijn...
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
Super zonsondergang, heerlijk weer en een meer dan tevredenstellende vangst voor drie en een half uur effectief vissen. Nog genoten van drie naaktzemmende dames een krib verderop, wat hebben wij toch een wereldhobby!!!
Volgende keer weer zo’n dag!!!
Groetjes Jeroen
En daar heb je geen foto's van gemaakt ?????
Als ik dat zou treffen, who gives a dam'n about Barbeel, ha ha ha ha
Eneh Frans, ik zou de volgende keer toch maar een ander kleur T-shirt aan trekken, ha ha, die Barbeel komt niet echt mooi uit op dat rood,.....
Enneh Harold, die Coup de windhoos staat best wel hoor,.....volgende keer gewoon je petje weer op, ha ha hah a
-upload je foto naar je webspace of bijveerbeeld www.mijnalbum.nl.
-in het bericht plaats je image tags met daartussen het pad naar de foto. [img] www.mijnalbum.nl/foto.jpg [/img]
In dit voorbeeld heb ik een spaties tussen de haken gedaan maar om de foto te tonen doe je er geen spaties tussen. Anders krijg je de foto namelijk niet te zien.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Mocht je problemen met uploaden hebben dan kan ik je daar wel bij helpen.
Dacht dat ik niet baalde dat ik geen toestel bij had....
Die 6 keer optische zoom was zeker meer dan genoeg om de volgende krib te halen, zoals ik dan zou zeggen; In vol ornaat!!!
Zo krijg je dan ook dat er een hengel op je rug tikt, omdat met je hoofd toch de juiste richting op gaat zitten om 'alles' goed in de gaten te houden...
Groetjes Jeroen
[B][FONT="Comic Sans MS"]Iedere gek z'n eigen gebrek!!!
Vissen voor ontspanning, door inspanning!
Reageer