Vandaag een sessie gedaan van 9- 12 uur. Op de eerste krib had ik 6 barbelen. Helaas kwamen na 11 uur allemaal huisvrouwtjes die wilde zwemmen. ( damens graag in het vervolg in badpak en niet uitdagend in een klein zwembroekje.......)
Daarna op de tweede krib, meteen een barbeel na het ingooien. De laatste 3 kwartier 6 basalthappers gehaakt. Helaas gaven ze alle 6 niets terug. De laatste 2 keer daar veel vastgezeten, er zullen wel basaltblokken gestort zijn....
Eén geluk....de tas was een stuk lichter........
De barbelen hadden de maat tussen 53 en 70 cm
Daarna op de tweede krib, meteen een barbeel na het ingooien. De laatste 3 kwartier 6 basalthappers gehaakt. Helaas gaven ze alle 6 niets terug. De laatste 2 keer daar veel vastgezeten, er zullen wel basaltblokken gestort zijn....
Eén geluk....de tas was een stuk lichter........
De barbelen hadden de maat tussen 53 en 70 cm

). Na de afgelopen 3x was mijn vertrouwen zachtjes gezegd toch eventjes verdwenen, zeker aangezien de omgeving van Deventer een nieuwe stek is voor mij...

. Maarja, dat hoort er nu eenmaal ook bij. Hop, kloblei terug en weer ingooien.. En het lijkt wel of ze en horloge omhebben... 5 minuutjes later tiktiktiktiktik... Wat beland uiteindelijk op de onthakingsmat.. en kleine barbus van 41... Het blijven allemaal kleintjes maar ik ben er nog steeds erg tevreden mee..

. De barbeel is dus weer los op de Waal?
Reageer