Gisteren de hele dag vrij genomen om naar de Waal te gaan om Barbus te belagen.
Rond 7 uur zat ik op mijn favoriete krib.
Tot een uur of 11 hoorde je me niet klagen;
1 winde van 38cm
2 Barbussen, 67 en 78 cm !!! (mijn nieuwe PR)
Ontzettend mooi beest met een hele rode staart...
Zal vanavond een foto op het forum plaatsen
Hierna kwam er een klein oranje brandweerbootje met zwaailampen tussen de kribben op-en-neer varen, ook stond er een politieagent op het strandje...
Op een gegeven moment zijn ze gewoon door mijn lijnen gevaren zonder wat te zeggen...
Ik helemaal pissed, wat minder aardige dingen geroepen en mijn lijnen binnen gehaald.
Ben toen maar even mijn verhaal gaan halen bij de politieagent.
Hij begreep mijn irritatie wel.
Hij vertelde dat ze op zoek waren naar een drenkeling.
Er was inmiddels ook een snuffel-hond in de boot gestapt.
Als die lui nou even gezegd hadden waar ze mee bezig waren had ik begrip gehad en was ik een krib verder gaan zitten, op deze manier maakten ze geen vrienden....
Ben nog een krib verder gaan zitten, maar zat daar vaak vast, ving daar nog wel een brasem.
Op een gegeven moment weer terug gegaan naar mijn 1e krib, maar volgens mij was de vis (barbeel) zo verstoord dat ik alleen nog 2 windes bij wist te vangen (50&51cm)
Heb tot 8 uur savonds gevist, net hiervoor was de zoekactie bij diverse kribben ook gestaakt, volgens mij zonder vondst.
De foto van de 78er volgt vanavond
Groet Harold
Rond 7 uur zat ik op mijn favoriete krib.
Tot een uur of 11 hoorde je me niet klagen;
1 winde van 38cm
2 Barbussen, 67 en 78 cm !!! (mijn nieuwe PR)

Ontzettend mooi beest met een hele rode staart...
Zal vanavond een foto op het forum plaatsen
Hierna kwam er een klein oranje brandweerbootje met zwaailampen tussen de kribben op-en-neer varen, ook stond er een politieagent op het strandje...
Op een gegeven moment zijn ze gewoon door mijn lijnen gevaren zonder wat te zeggen...
Ik helemaal pissed, wat minder aardige dingen geroepen en mijn lijnen binnen gehaald.

Ben toen maar even mijn verhaal gaan halen bij de politieagent.
Hij begreep mijn irritatie wel.
Hij vertelde dat ze op zoek waren naar een drenkeling.
Er was inmiddels ook een snuffel-hond in de boot gestapt.
Als die lui nou even gezegd hadden waar ze mee bezig waren had ik begrip gehad en was ik een krib verder gaan zitten, op deze manier maakten ze geen vrienden....
Ben nog een krib verder gaan zitten, maar zat daar vaak vast, ving daar nog wel een brasem.
Op een gegeven moment weer terug gegaan naar mijn 1e krib, maar volgens mij was de vis (barbeel) zo verstoord dat ik alleen nog 2 windes bij wist te vangen (50&51cm)
Heb tot 8 uur savonds gevist, net hiervoor was de zoekactie bij diverse kribben ook gestaakt, volgens mij zonder vondst.
De foto van de 78er volgt vanavond
Groet Harold

[/IMG]
[/IMG]
.

, daardoor even de lijn slap... en weg was ie.. Maar je hoort me niet klagen, 5 mooie vissen in dikke 3 uur vissen.

Reageer