Ik merk wel dat het op de IJssel beter is voor de vangsten, in die bak water van de Waal is het buffelen en blanken geblazen op het moment.
Uit de laatste 8 sessie 3 barbelen weten te vangen, ....
Komt misschien ook wel door het experimenteren met de nieuwe produkten, maar zoals afgelopen zondag op 8 kribben en een volledig arsenaal aan haakaas zijn er 2 barbelen geland, .....
Dressuur kan, want we hebben wel te maken met een slimmere vissoort en met de sticks, pellets en maden is het wel een beetje te doorbreken, maar het houd niet over.
Tussendoor toch ook weer Barbeel aan de kaas gevangen ,...
Het blijven rare snuiters die Barbelen,....
Anyway, mooie vangsten heren !!!!!
Enneh Bas, suc6 morgen !
Uit de laatste 8 sessie 3 barbelen weten te vangen, ....
Komt misschien ook wel door het experimenteren met de nieuwe produkten, maar zoals afgelopen zondag op 8 kribben en een volledig arsenaal aan haakaas zijn er 2 barbelen geland, .....
Dressuur kan, want we hebben wel te maken met een slimmere vissoort en met de sticks, pellets en maden is het wel een beetje te doorbreken, maar het houd niet over.
Tussendoor toch ook weer Barbeel aan de kaas gevangen ,...
Het blijven rare snuiters die Barbelen,....
Anyway, mooie vangsten heren !!!!!
Enneh Bas, suc6 morgen !

. Al denk ik zelf niet echt aan dressuur. Al schijnt het wel een slimme vissoort te zijn (behalve die barbus van Harold 

[/IMG]
[/IMG]
[/IMG]

Daarna gauw op de foto en de barbeel kon terug het water in om hem bij te laten komen. ... Nu was het na een half uur de beurt aan Collin om een barbeel te vangen. Deze was ietsje groter dan die van mij maar zeker niet zo mooi als die ik gevangen had.
Hahahaha In de tussentijd was Jeroentje ook op de krib aangekomen en werd er op het gemak een hengel bijgezet. De gezelligheid steeg ten top vanaf dat moment want vanaf nu konden we lekker bijpraten over de meegemaakte visavonturen. Jeroen vist net als ik veel aan/op zee en is van dezelfde zeevisvereniging lid. Collin daarintegen heeft erg veel barbeelervaring en daar heb ik gisteren absoluut de vruchten van mogen plukken. Zonder hem had ik waarschijnlijk nooit een barbeel kunnen vangen op deze moeilijke maar prachtige dag. In ieder geval de rest van de dag gebeurde er weinig tot niks meer op een paar losschieters van Collin na. Om een uur of drie zijn Collin en ik weer in de auto gestapt om richting Eindhoven te rijden. (Jeroen was een uurtje eerder al weggegaan) Hiermee rest mij om Collin te bedanken voor alles wat hij voor me gedaan heeft, onderlijnen maken, ingooien, ophalen hahahaha geintje. etc. Ik heb weer heel veel geleerd. En Jeroen natuurlijk. Hij kwam speciaal voor mij naar de Waal (helemaal uit Eindhoven) om ff bij te praten. Het vissen hoefde gisteren niet zo voor hem. Schitterend, wat een vismaat.

Hopelijk kan ik volgende week misschien nog een keer naar de Waal dan ga ik proberen om er een boven de 50 cm te vangen.
Reageer