Hey mede Barbeel vangers.
Mooie Barbelen weer weten te vangen Frans en Ron.
Maar die van jou mag er ook zijn Mike. Ook een beste van 71cm.
Ik ben vanmorgen ook weer lekker weeste vissen, en alhoewel het fris was toch lekker genoten op de krib.
Lekker rustig en ontspannend zo een morgen vissen.
Was er om 7.00 uur en na een minuut of 10 lagen allebei de hengels mooi afsteunt te wachten op de eerste vis.
Na een half uur een rustige tik op de top en toen bam, ja hoor vis.
Na een klein drilletje kwam er een winde boven van 44 cm.

Na hem onthaak te hebben zwom ie weer mooi rustig weg.
Zo ff een bakkie koffie inschenken, en meteen weer beet wat is dat toch met koffie en vis??
Mooie dril maar voor de kant loste die en zag ik nog eenklapper van de staart of ie wou zeggen lekker
Weer nieuwe stukkie aas erop en weer wachten , kon ik ff me kouwe koffie opdrinken.
Weer de hengel krom en weer een lekkere dril, nu ging ie weer door me onderlijn heen
.
Maar dat kan gebeuren, nieuwe onderlijn erop en afwachten.
Nu kwam de andere hengel in actie en het was een flink gevecht met deze heer constant vol in de stroming.
Ik wou hem echt niet verspelen want kon wel eens een nieuw pr zijn.
Na een minuut of 10 kon ik hem scheppen.
Maar helaas geen pr wel een mooie barbeel van 63 cm, met......... me andere onderlijn in z'n bek!
Had ie niet genoeg gehad van me eerste stukkie kaas???
Alle 2 de haken verwijderd en een foto genomen.

De hengel weer klaar gemaakt en kwam er op de andere weer een winde nu ook weer 44cm, ik wou er geen foto van maken want bij de laatste foto van de barbeel kwam er in beeld dat de accu bijna leeg was.
Winde onthaakt en terug gezet, altijd weer een mooi gezicht als de vis er lekker vandoor gaat.
Nu was het ff rustig en kon ik weer een bakkie inschenken.
Na ongeveer een 1/2 uur, kwam er weer actie en weer ff lekker drillen.
Nu kwam er een kleine barbeel boven, op de onthaakmat onthaken en meten deze was 38cm.
Ik wou een foto van deze barbeel maar de accu was echt leeg en kon er geen foto meer vanaf.
Toen was het ook tijd om weer richting huis te gaan.
Toch nog een mooie dag geweest met 4 vissen op de onthaakmat.
Groetjes, Jurgen
Mooie Barbelen weer weten te vangen Frans en Ron.
Maar die van jou mag er ook zijn Mike. Ook een beste van 71cm.
Ik ben vanmorgen ook weer lekker weeste vissen, en alhoewel het fris was toch lekker genoten op de krib.
Lekker rustig en ontspannend zo een morgen vissen.
Was er om 7.00 uur en na een minuut of 10 lagen allebei de hengels mooi afsteunt te wachten op de eerste vis.
Na een half uur een rustige tik op de top en toen bam, ja hoor vis.
Na een klein drilletje kwam er een winde boven van 44 cm.

Na hem onthaak te hebben zwom ie weer mooi rustig weg.
Zo ff een bakkie koffie inschenken, en meteen weer beet wat is dat toch met koffie en vis??
Mooie dril maar voor de kant loste die en zag ik nog eenklapper van de staart of ie wou zeggen lekker

Weer nieuwe stukkie aas erop en weer wachten , kon ik ff me kouwe koffie opdrinken.
Weer de hengel krom en weer een lekkere dril, nu ging ie weer door me onderlijn heen
.Maar dat kan gebeuren, nieuwe onderlijn erop en afwachten.
Nu kwam de andere hengel in actie en het was een flink gevecht met deze heer constant vol in de stroming.
Ik wou hem echt niet verspelen want kon wel eens een nieuw pr zijn.
Na een minuut of 10 kon ik hem scheppen.
Maar helaas geen pr wel een mooie barbeel van 63 cm, met......... me andere onderlijn in z'n bek!
Had ie niet genoeg gehad van me eerste stukkie kaas???
Alle 2 de haken verwijderd en een foto genomen.

De hengel weer klaar gemaakt en kwam er op de andere weer een winde nu ook weer 44cm, ik wou er geen foto van maken want bij de laatste foto van de barbeel kwam er in beeld dat de accu bijna leeg was.
Winde onthaakt en terug gezet, altijd weer een mooi gezicht als de vis er lekker vandoor gaat.
Nu was het ff rustig en kon ik weer een bakkie inschenken.
Na ongeveer een 1/2 uur, kwam er weer actie en weer ff lekker drillen.
Nu kwam er een kleine barbeel boven, op de onthaakmat onthaken en meten deze was 38cm.
Ik wou een foto van deze barbeel maar de accu was echt leeg en kon er geen foto meer vanaf.
Toen was het ook tijd om weer richting huis te gaan.
Toch nog een mooie dag geweest met 4 vissen op de onthaakmat.
Groetjes, Jurgen

Reageer