Was hij nu dan 71 of 70 cm?
Ik had zelf nl. ook al geschreven van 70 cm. dus houden we het daar maar op (kan ik mijn PR ook sneller weer verbeteren
)Ik zelf vond het ook weer een leuke dag en er is niets mooier dan de kennis die je zelf hebt opgedaan over te kunnen brengen.
Ik, en ik denk dat ik ook wel voor Frans kan spreken, houden ook niet van dat geheimzinnige gedoe, waarom zou je een ander laten prutsen en het wiel opnieuw uit laten vinden als je al een panklare oplossing voor handen hebt.
En als een ander dan enthousiast wordt, het ook nog eens goed oppakt en zelfs weet te verbeteren dan is alleen maar mooi.
Wat ik persoonlijk wel jammer vindt is dat met zo'n grote groep het directe kontakt wat minder is en je een ieder toch minder aandacht kunt geven omdat je dan toch snel een flink stuk uit elkaar komt te zitten.
Maar ach, de nodige telefoonnummers en e-mailadressen zijn weer uitgewisseld dus er zullen binnenkort denk ik nog wel de nodige barbelensessies ed. gehouden worden.

Wat betreft 23 september moeten we nog even een slag om de arm houden immers bij regen zijn de kribben in de Waal echt spekglad en is het gewoon levensgevaarlijk om er dan te gaan vissen.
Daarnaast is de waterstand in de Waal ook sterk afhankelijk van de hoeveelheid gevallen water dus voor hetzelfde geld staan de kribben over 2 weken onder water.
Wat we tot nu toe al wel weten:
Gaat het door dan gaan we afspreken in de buurt van Dodewaard.
Omdat we hier midden in de rimboe komen te zitten is het zeer moeilijk om uit te leggen waar we precies gaan vissen.
We moeten nl. vanaf de dijk een smal weggetje op naar beneden, maar zo'n weggetje heeft bijna elk weiland dus leg maar eens uit welke je moet hebben zonder huisnummers oid.
Vandaar dat de plannen zijn dat we afspreken op een verzamelpunt en dan gezamelijk naar de plaats van bestemming rijden.
Een ding kan ik in ieder geval al wel zeggen, als de IJssel voor sommigen al spectaculair was, dan weet je niet wat je overkomt aan de Waal.
Want geloof me de IJssel is een tam riviertje vergeleken met het brute geweld van de Waal.
suc6
Gerrit

.......

..... En in die 'sloat' had je aan 100 niet genoeg...

Reageer