Barbeel Forumdagje aan de Waal
Collapse
X
-
-
Bedankt voor de vele mooie foto's. Zo te zien een zeer geslaagde dag.
Ik vis ter plekke graag met de feeder, maar ga nu zeker ook een keer gericht op barbeel vissen. Ben ik ff blij dat ik mijn oude karperstokken (Bruce and Walker) van 1,75 lbs nooit heb weggedaan!Reageer
-
ja dat vond ik ook een beetje tegen vallen.
Ik had de camera al op filmen gezet, zodat ik hier een heus filmpje kon posten, maar nee hoor.
Ik dacht dan komen ze zo rond de middag wel met warme gehaktballen, maar ook niet, ze waren allemaal zo druk met vissen dat nergens aan gedacht werd.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Ik heb helaas geen geweldige bijdrage kunnen leveren aan het barbelen verhaal ,maar ik heb wel begrip gekregen voor de mannen van ons forum ,die er echt voor gaan ,en het was natuurlijk leuk om met enige ,allemaal is niet gelukt ,van de fanatici in actie te zien .Voor mij waren het vooral Dennis en Gerrit er uit sprongen Dennis door zijn ongebreidelde nieuwsgierigheid naar alles wat met vissen te maken heeft,en Gerrit door de geweldige manier om zijn haken op zo,n manier aan de lijn te breien dat de vissen er echt voor op de loop gaan ,geweldige gasten Frans vind ik ook een verhaal apart ,die man is zo rustig en geeft vol op info op alle vragen die je stelt en hij stuurt je niet met een kluitje het riet in met een of ander onzin verhaal Ik denk als je met die man een dagje gaat vissen ,dat je aan het eind van de dag alle in en ouds weet en dat ze je niet veel meer kunnen wijs maken over het vangen van de Barbus Barbus.Mannen allemaal bedankt ik heb van jullie genoten .Groeten van Jan de visserReageer
-
Nou, ik ga proberen de foto's van Erik en mij te plaatsen.
Mijn eerste barbeel van 56 cm.

Daarna een krib opgeschoven en daar ving Erik zijn eerste van die dag. 68cm.

Toen we eigenlijk wilden gaan opruimen ving hij zijn tweede. 70cm

En als afsluiter 54 cm op Erik zijn hengel, door mij binnengehaald

Het was een superdag.PR: Brasem 58cm, Snoek 53cm, Spiegelkarper 40cm, Barbeel 56cmReageer
-
Nou Highlander, verander je naam maar in Barbeel lander ,....
Toppertje voor je op deze dag, want je had nog nooit een barbeel gevangen zei je nog 's morgens.
Mooie vuurdoop en een prachtige ervaring rijker.
P.S. mooie foto's ,.....Reageer
-
-
Frans heeft wat problemen met het plaatsen van plaatjes
Nee, ga em niet uitleggen hoe het moet, hij doet het goed, maar het werkt gewoon niet.
Maar hier zijn wat foto's die Frans heeft gemaakt.
Overigens heeft hij ontzettend veel drilfoto's geschoten en zien we die hopelijk nog een keer in 1 of ander Magazine
Aangepast door Pumpy; 24-09-2007, 20:57.Met vriendelijke groet,
Marcel (Vis)PompReageer
-
Reageer
-
mooie fotos zeker frans heeft er toen van mij ook zo een honderd gemaakt zekker leuk onze foto s zijn ook mooi geworden hoop dat je er nog veel vangt highlander
gr erikReageer
-
met dank aan Marcel en Gerrit.

nu weet ik het........de beer( barbeel) is los....

Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

, heb jullie nog niet gezien met de gebak in de hand en zingend voor Gerrit deze was toch jarig geweest
, en die gehaktbal etende barbeelvissers waar zijn ze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer