En jij had ook de Catana Barbel Power?
Door de bomen het bos niet meer --> Hengel??
Collapse
X
-
En ja hoor!! Daar is ie dan! De Shimano Catana Barbel Power staat in mijn kamer
!!! Met een Shimano Exage 3000 (ik weet het, lijkt raar, maar het heeft dezelfde functies als een baitrunner! En ik heb er ook een gewone spoel bij (van de Exage 2500) De baitrunners die hier werden voorgesteld vind ik gewoon niet prettig, veel te lomp op zon soepele stok). Een spoel met nylon en een spoel met gevlochten
.. Voor ieder wat wils
.
Kortom, ik ben zo blij als een klein kind met nieuw speelgoed!! Morgen maar even testen die zooi
2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EUReageer
-
@ BasB
Ik heb ook de catana Power, en het is een heerlijke hengel om de vis mee te drillen ,.....
Hij is het geld dubbel en dwars waard wat mij betreft.
Suc6 met het vangen, ....
GreetZ
RonaldReageer
-
heeft ie gevangen???http://www.carpteamelsloo.tk
http://www.hsv-juliana.tk
Helemaal Karpervisser !!!
Karp Fishing 4 live!
De groeten
RalphReageer
-
Hij heeft gevangen, 1tje
Een maat van me had zijn eerste barbelen aan mijn karperstok (55, 55 en 71) en een maat van hem had zijn eerste barbus (46), eveneens aan mijn karperstok. Al met al een mooie dag!
2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EUReageer
-
Toch een mooi gezicht als je een barbeel aan het drillen bent met de Catana Power ,......
De hengel heeft een mooie parabool, zeker met een Barbeel van 60+
GreetZ
RonaldReageer
-
En ja hoor!! Daar is ie dan! De Shimano Catana Barbel Power staat in mijn kamer
!!! Met een Shimano Exage 3000 (ik weet het, lijkt raar, maar het heeft dezelfde functies als een baitrunner! En ik heb er ook een gewone spoel bij (van de Exage 2500) De baitrunners die hier werden voorgesteld vind ik gewoon niet prettig, veel te lomp op zon soepele stok). Een spoel met nylon en een spoel met gevlochten
.. Voor ieder wat wils
.
Kortom, ik ben zo blij als een klein kind met nieuw speelgoed!! Morgen maar even testen die zooi
Ik heb zelf ook een Exage een 4000, met die battleslip is het echt een mega-molen!!Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.Reageer
-
He Bas,
Zie dat je je 1e barbeel al met de nieuwe aanschaf gevangen hebt?
Had wel gedacht dat ie je zou bevallen.
Heb je hem met gevlochten of met nylon geprobeerd?
Begint mij ook al mooi te kriebelen!, dus het moet toch maar gauw gebeuren!
Succes ermee verder!
Groeten je verkoper
Reageer
-
Ha verkoper
!
Ja, prachthengel met drillen!! Ik heb foto's in het mapje barbeel foto's gezet
. Ik heb nylon geprobeerd, volgende keer zet ik de spoel met gevlochten erop, verneem vanzelf wat ik fijner vind
@Lubbe: Ja het is een superfijne molen!! draait echt als een tiet!2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EUReageer
-
je woont niet zo gek ver weg, dus ik hou me wel koest
Ik reed laatst door coevorden, vanaf de haven richting emmen/erica, daar zag ik, wat mn zwager een echte karpervijver noemde... ken jij dat water? en ken je er wat over vertellen?Wie het voorntje niet eert, is de karper niet weert.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer