Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Het is momenteel nog onduidelijk wat het weer gaat doen a.s. weekend. Mocht het zo zijn dat de kans zeer groot is dat het zondag regend, dan wordt de dag uitgesteld. Uitwijken naar de IJssel vinden we geen optie. Hoe jammer het ook voor sommige zal zijn, die alleen in dat weekend kunnen, bij regenachtig weer wordt de dag uitgesteld. We nemen hierover zo laat mogelijk een beslissing, begrijpelijk natuurlijk. Misschien dat we donderdag of vrijdag al iets kunnen zeggen. Houdt zelf ook de bekende bronnen in de gaten, dan ben je al een beetje voorbereid als het een ongunstige beslissing wordt.
Vandaag hebben een twintigtal forumdeelnemers gevist op de Waal. Het was wederom een prettige dag, met veel weerzien en nieuwe kennismakingen. Het blijft toch een apart gezicht. De huidige barbeelvissers gunnen elkaar vis, zijn open in hun bevindingen en belevingen. Op deze manier is een dag bij voorbaat al geslaagd.
Jammer genoeg werden er niet veel aanbeten genoteerd, en kwamen er uiteindelijk maar 2 barbelen boven water. Regenval kort na de middag maakte voor vele een abrupt einde aan de dag.
Iedereen bedankt voor de opkomst en deelname.
Ikzelf vond het een prettige opzet, op deze manier vis je met iedereen even, en kunnen vragen makkelijker beantwoordt worden.
Ik verraad niet veel als ik zeg tot 2009...
Was ondanks de zeer matige vangst toch een gezellige dag!
Lekker herfstachtig met veel wind en in de middag regen.
Ik zat samen met Tester op een krib, was goed toeven!
Helaas bleef het op ons "Brabantse" krib bij één duidelijke aanbeet en gebroken onderlijn....
Groet Harold
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
Ondanks dat het weer niet meezat heb ik de dag als zeer geslaagd ervaren.
Heb denk ik met iedereen een praatje kunnen maken en hebben nog erg gelachen ook, ondanks de kou en regen.
Om toch nog met een foto van vis op de proppen te komen plaats ik hier 1 van de 2 vissen.
Jammer dat er niet meer waren gevangen en dat ik zelf de vis ving. Had graag anderen met barbeel gezien,waaronder de mannen uit Friesland.
Overigens had ik begrepen dat deze heren nog even doorgingen.
Hoe is het daar verlopen?
Ik hoop dat er weer net zo veel animo is als afgelopen keer, dan moet het toch haast beter gaan dan gisteren
Reageer