Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Vanmiddag weer even geweest,het was mn laatste vakantiedag,zodoende.
En het was weer goed raak met de Barbus.
Heb er 7 barbelen weten te landen.
Lengte varierend van 54 tot 73 cm.
2 stuks waren me te slim af,en wisten lijnbreuk op de stenen voor elkaar te krijgen.
Gebeurd ons allemaal wel,zo te horen her en der.
De ijssel stroomde verrekte hard,korven van 200 gram lagen zo weer aan de kant.
Verder prachtig weer er bij gehad,en als je wat vangt,kan het helemaal niet meer stuk he.
gr Dirk
Zo, zo, zo,.... Ijsselmannen,...
Het gaat lekker daar hé !
Ze zijn goed los zo te lezen, Cool !
Gefeliciteerd met jullie vangsten !
Enneh Dirk, lijnbreuk gebeurd wel veel op de IJssel, maar ja,.... al die stenen daar op de bodem zijn ware onderlijnkillers,..... i know,...
Maar dan nog 7 barbelen landen is zeker niet slecht.
@Dirk: Nette vangst!!
@Tim: De 80 ga ik niet meer halen deze week, hopelijk komend weekend, ik zit nu op 73 stuks, mijn streven is 100 stuks dit jaar....
Groet Harold
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - Ghandi
@Dirk: Nette vangst!!
@Tim: De 80 ga ik niet meer halen deze week, hopelijk komend weekend, ik zit nu op 73 stuks, mijn streven is 100 stuks dit jaar....
Groet Harold
@Harold,
Mijn streven is 100 IJssel Barbelen.
We hebben nog even
Laatste paar dagen gaat het slecht in Zutphen/IJssel, zelfs de aanbeten van witvis blijft uit!
Nu is het ook zo dat ze bij ons in Zutphen aan de IJssel werken, storten van zware keien langs de zomerdijk en weet ik niet al wat.
Weet ook niet of dat invloed heeft op onze barbelen maar de aanbeten blijven uit.
Vandaag 1 barbeel gevangen in 4,5 uur tijd + 1 kopvoorn.
Reageer