Thanks Edwin.
Jammer van de lijn breuk ik had het vorige week. Zo'n dikke vuilniszak die op de bodem blijft liggen en dan een run en snap. Jammer
Jurgen
Dankjewel, ik hoop dat die tachtiger er aan gaat komen. Alhoewel de vangst van 80tigers wel minder is op de ijssel. Ander moet ik maar snel naar het land van maas en waal komen.
Veel succes iedereen. Volgend weekend zal het helaas maar 1of 2 korte sessie zijn. Ben blij als de drukte over is en weer wat meer de barbus kan bejagen.
Groet Mike
Jammer van de lijn breuk ik had het vorige week. Zo'n dikke vuilniszak die op de bodem blijft liggen en dan een run en snap. Jammer
Jurgen
Dankjewel, ik hoop dat die tachtiger er aan gaat komen. Alhoewel de vangst van 80tigers wel minder is op de ijssel. Ander moet ik maar snel naar het land van maas en waal komen.
Veel succes iedereen. Volgend weekend zal het helaas maar 1of 2 korte sessie zijn. Ben blij als de drukte over is en weer wat meer de barbus kan bejagen.
Groet Mike

dus zijn we door gelopen naar de opvolgende deze zag er veelbelovend uit snel alles ingegooit en wachten na een minuutje of 20 kwam er een grote boot aangevaren. Een jongen die mee was zegt ohja dus nu krijg je zo beet zeker (na aanleiding van mijn introductie gesprek met het barbeel vissen
ik had namelijk gezegt "ik heb gelezen dat je vaak aanbeten krijgt voor tijdens of net na een grote boot langs komt varen". Dus hij zegt nou 2 minuten erna anders niet en Waarempel een hevige ruk aan de hengel was voldoende om mijn van mijn luie kont te laten opkomen om de vis te haken. Na een dril van 10 minuutjes kwam er dan een schim te voorschijn! "zou het er een zijn!?!" en ja hoor zijn lange slanke lichaam werd al snel herkent. Mooi geschept en onthaakt gemeten 49 cm en terug gezet ohja en natuurlijk een fotootje gemaakt
. 20 minuten laten had mijn maat een nog veel hardere aanbeet hij viste met een wat lichte winkle picker maar toch vis gehaakt en de dril begon. Eerst gebeurde er nog niet veel maar al gauw stond zijn hengel tot het handvat krom en schoot de hak los!
K*T gvd balen! "wat zou dat zijn geweest?" De onbeantwoorde vraag die menig visser lang aan het denken zet. Daarna toch maar weer verder gegaan met vissen. Geen beet meer gehad en verder gegaan naar de volgende waar alleen nog een brasem 50 cm en een kolblei 44 cm gevangen werden verder geen aanbeten gekregen jammer maar toch mijn Eerste barbeel gevangen! YES

Reageer