Vanmiddag laat even twee uur op de Waal gevist. Binnen het half uur twee mooie aanbeten en twee barbelen, 63 en 66 cm. Een uurtje later weer een barbeel, 57 cm. Ondanks de harde wind en de soms hoge golven alles toch weer overleefd.
Actuele Barbeelvangsten Waal
Collapse
X
-
-
-
Daar heeft Dhr. F. Vogels alles al weggevist

Maar ff zonder gekheid, ik zit al ruim een week te blanken op de Waal,...
Aan de montages zal het niet liggen, die hebben vorig seizoen zat barbelen opgeleverd.
Alleen die strenge winter en de tot op heden hoge waterstand en lange koude watertemperatuur zijn wel een factor dat de vissen nu later zijn gaan paaien.
'k heb een aantal brasems gevangen, maar die hadden nog geen paaipukkels, vorig jaar Maart hadden ze die al wel.
Elke Barbeel die je nu vangt, mag je trots op zijn en heel veel geluk hebben dat je op de juiste tijd en plaats zit.
Vanmorgen eerst 7 kribben op de IJssel gehad, geen stootje, vanmiddag op de Waal ook geen stootje gezien.
Het zal mij benieuwen wanneer de meldingen weer komen dat er Barbeel gevangen wordt vanaf de kant.
GreetZ
RonReageer
-
Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
De Waal
Ik zit 3/4 op de krib gooi in de volle stroom met voerkorf 90 gr. geef wat lijn toe tot ik in de nering lig, heb blokje kaas als aas, ben intussen al 4 voerkorven kwijt volgens mij ligt de Waal hier vol met grote stenen.
Heb hier ook nog nooit gevist.Reageer
-
Ben net terug van de Waal, helaas ook geblankt.
Toen ik bijna naar huis ging kreeg ik nog een aanbeet, ik volede heel even vis, helaas schoot hij los, weet ook niet wat het voor vis geweest is.
Groet Harold"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - GhandiReageer
-
Hey goedemiddag.
Vanmorgen ook naar de waal geweest.
We kunnen mekaar een hand geven Harold.
Ook hier 0 , 0 niks.
Water stond nog knap hoog hoog vond ik.
Ook een complimentje voor RWS ff bij de krib waar ik zit gas te geven.
dat lekker alles overloopt met water, super gasten !!
Maar goed morgen weer een trippie naar het water.
Grt, JurgenReageer
-
Harold dat was een los vis........
Ronald, op camping de waalstrand heb ik nooit gestaan.....
Jazet, ga eens op de kop van de krib zitten, dan heb je meer kans, nu wordt je teveel naar binnen gedrukt.
Vrijdag blijkt dat ik de juiste keuze gemaakt heb, met 3 barbelen een hele goede vrijdag gehad........daarna ook twee dagen geen beet gehad van barbeel.Reageer
-
Vanmorgen 4 uur gevist op de waal. 6 windes, 1 kolblei en 3 barbelen. De vis is toch nog erg stek gebonden lijkt het wel.Reageer
-
je vangst van vandaag is helemaal niet verkeerd! 3 barbelen en nog wat leuke vissen als bijvangst is wel goed.
ook valt me op dat de vangsten steeds beter worden dus binnen een paar weken kan je al goed vangen lijkt me.
succes met vissen!
gr,
martijnReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer