Ik ben ook naar de Waal geweest voor een avond sessie van 18:00u tot 21:00u en ving 11 barbelen, allemaal in de 40+ serie, de meeste ving ik op de kaas.
Dit keer waren de maden minder gewild, 't blijven maar rare snuiters.
Ow enneh de brandweerboot maakt ook grote golven
,...... de krib stond zo'n 50cm boven water en moest toch ff dekking zoeken omdat er flinke golven over de krib heen kwamen.
Gelukkig had ik mijn spullen wel op het hogere gedeelte liggen, maar er kwam ongeveer een halve meter water over de krib.
Het water is weer gezakt en hopelijk kan ik dan wel droog blijven want natte broek en laarzen vol is niet grappig.
GreetZ
Ron.
Dit keer waren de maden minder gewild, 't blijven maar rare snuiters.
Ow enneh de brandweerboot maakt ook grote golven
,...... de krib stond zo'n 50cm boven water en moest toch ff dekking zoeken omdat er flinke golven over de krib heen kwamen.Gelukkig had ik mijn spullen wel op het hogere gedeelte liggen, maar er kwam ongeveer een halve meter water over de krib.
Het water is weer gezakt en hopelijk kan ik dan wel droog blijven want natte broek en laarzen vol is niet grappig.
GreetZ
Ron.

.... wordt dus niet op de krib zitten met dat pokkeweer.
brandweerboot kwam weer langs "full Throttle", maar dit keer bleven de golven mooi tegen de krib.

. Wilde maandag gaan, maar dan weer voetbal enzo. 
, maar vooral geen aanbeet van barbeel of iets anders. O ja, toch Wel iets gevangen: een parkeerbon van 60 eur :-(
Reageer