rijkswaterstaat

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ep oorklep
    Newbie

• 15-07-2009
    • 3
    • olst

heb de hele discussie eens goed gelezen, het was inderdaad wel de knuppel in het hoenderhok. Het is natuurlijk een feit in dit land dat we heel weinig ruimte dat we met heel veel mensen moeten delen, zo ook op de waterwegen
    vissport, watersport, beroepsvaart en de zonaanbidders/zwemmers.
    Het veroorzaken van hinderlijke waterbewegingen(jaja dat is het) wordt door snelle vaartuigen zoals Speedboten, vaartuigen van klpd of waterstaat sneller veroorzaakt dan door de grote schepen. das ook nie zo gek ,als je iets wat zwaar groot en relatief log is door middel van heel veel pk's door het water heen gaat ranselen veroorzaak je enorme waterverplaatsing=golven
    De meeste schippers van rijksdiensten proberen meestal op tijd af te stoppen als er jachten roeiers, afgeladen schepen of sportvissers in de buurt zijn. Vooral bij goedgecamoufleerde sportvissers (zit zelf ook graag in mn groene shelter bij minder weer) zie je vaak te laat of helemaal niet. Ook zijn er gevallen dat er echt haast is(calamiteiten:' verontreiniging, ongeluk verdrinking noem maar op) geboden is. dan probeer je je wel aan te passen aan de situaties, maar breekt nood soms wet.
    Ik zelf als sportvisser ben me er terdege van bewust hoe irritant het is als je uitrusting nat wordt door zo'n ambtenaar maar het zijn wel de mensen die de veiligheid op en om de rivier proberen te waarborgen.
    Hier gaat het spreekwoord onbekend maakt onbemind weer eens op.

en laten we vooral de discussie hier op een leuke en misschien wel begrip wekkende manier voortzetten.Met met lood gooien los je minder op dan eens na te denken waarom iemand doet wat hij doet( geld andesom ook, jeukt bij mij vaak bij irritante jetski's en speedboten die steeds langs razen, kan me echter wel voorstellen dat het leuk kan zijn)

Reageer

Working...