Uhhhhhhhhh snoekbaars is niet overal uitgesloten om in het leefnet te mogen zitten hoor.
Dat er nog vele mogen volgen!!!!
Collapse
X
-
Maar op verweg de meeste plaatsen/wedstrijden is snoek, snoekbaars en paling dat wel.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
-
Paling is erg logisch die mag je niet meer in bezit hebben, snoek is ook logisch die sloopt je hele leefnet.
Snoekbaars is op zich niet zo logisch.
SVN sluit de snoekbaars ook helemaal niet uit in haar wedstrijden.
Maar als je bedoeld dat ook snoekbaars in veel verenigingswedstrijden uitgesloten is kan ik je volgen bij ons telt die namelijk ook niet.Vissen is een hobby geen religie!Reageer
-
Douwe bedankt, wel jammer dat je altijd het laatste woord moet hebben.....
Het feit dat snoek en snoekbaars die niet meetellen tijdens wedstrijden komt alleen maar omdat "vroeger" de vissers de voorn die ze vingen langzaam binnenhaalde in de hoop dat een snoek of snoekbaars hem greep. Reglementen komen er alleen maar omdat mensen niet eerlijk kunnen vissen. Vissen met één haak...komt voort omdat er bij waren die met meerdere haken viste. Alleen zwaar voeren tijdens beginsignaal.....zat je goed te vangen en je buurman niet, volgde een zwaar bombardement, enz enz. Maar dat is weer allemaal off topic.Reageer
-
Frans heeft niets met het laatste woord te maken.
Meer met de zuiverheid van bepaalde beweringen.
SVN sluit de snoekbaars niet uit voor de wedstrijden ze tellen gewoon mee als je ze vangt.Vissen is een hobby geen religie!Reageer
-
Okee, in mijn tijd telde snoek en snoekbaars nooit mee in wedstrijden. Ik volg dat helemaal niet meer, ken dan ook de huidige reglementen niet. Alleen sommige namen komen me nog bekend voor in uitslagen, de meeste ken ik al niet meer.Reageer
-
Verweg de meeste verenigingen laten snoekbaars niet meetellen, tijdens een NK ofzo mag ie van SVN volgens mij wel het leefnet in. Maar we hebben het hier ook over verenigingsniveau, dus wat ik wilde zeggen is dat de barbeel nu ook bij dat rijtje gaat horen, gelukkig maar.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer