prijsen van karper spullen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • visfiets
    Newbie

• 16-06-2010
    • 1
    • heerhugowaard

prijsen van karper spullen

hallo
    ik verbaas mij iedere keer weer over de prijsen die ze hier in nederland weer durven te vragen .
    hier een voorbeeld http://www.gerrysfishing.com/shop_de...=8215&tabID=55
    hier in nederland gooien ze daar 200 euro boven op ? vindt je het gek dat ik hier niks meer koop in dit hoofd prijs vragende land. het scheeld mij gewoon 300 euro als ik 3 molens in engeland bestel ,dat is toch dik geld .
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Ik denk dat dat wel meevalt in dit geval. Een tik in google en ik vind deze molen in een NL shop voor 40 euro meer. Je moet selectief shoppen. Het klopt dat de gemiddelde prijs hier hoger ligt, maar vaak kun je wel wat afdingen, standaard 10%. Soms 20% of meer als je ze per twee haalt. Waarschijnlijk is de produktiekost voor die molen rond de 100 euro, het zijn niet alleen de winkeliers die veel verdienen :-)
    Carpe Diem

Reageer

• TheSir
      Newbie

• 12-05-2010
      • 28
      • Groningen

Hmwah het prijsverschil is best wel groot hoor, de goedkoopste in NL vind ik bij Henk Koster €369,95.
      De goedkoopste zo 1/2/3 snel gezien in UK is £249.99 wat omgeveer 300 euro is. En waarschijnlijk met wat meer zoeken vind je ze nog wel goedkoper.

Scheeld 70 euro, goed verzendkosten komen er nog overheen en die zijn ook snel 10 tot 20 pond vanuit Engeland voor pakketpost. Dus zeg dat het een keer 60 euro scheeld, wat ik toch vrij veel vind.

En afdingen wil trouwens in de UK ook prima hoor

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Ik zag hem bij hengelsportshop voor 360. Het scheelt inderdaad best veel, maar 200 euro verschil is niet realistisch ;-) Ik heb altijd mijn shimano in Duitsland gekocht, dat scheelde 30-40%. Dan heb je een luxere uitvoering voor dezelfde prijs als een minder luxe in NL. UK heb ik nooit besteld omdat de verzendkosten hoog waren naar NL standaard 35 euro voor een hengel bij de meeste winkels. Vanuit DLD meestal een tientje. In NL zijn er tegenwoordig ook zeer goede prijzen te krijgen die zeker kunnen concurreren met de Duitse/UK prijzen. Nu doe ik dan ook meestal geen moeite meer om in het buitenland te bestellen, hooguit via ebay.
        Carpe Diem

Reageer

• TheSir
          Newbie

• 12-05-2010
          • 28
          • Groningen

Daar heb je helemaal gelijk in, in Duitsland zie je ook vaak hele leuke prijzen en verzendkosten zijn inderdaad ook stukken goedkoper.

Reageer

Working...