Ik ben bezig met het aanleggen van een voerplek bestaande uit duivenvoer en 18 mm vismeelboillies. Nu heb ik vanaf mei er al eerder gevoerd en gevist maar tot nog toe geen karper gevangen, terwijl ik vorig jaar op dezelfde plek begin juli een wist te vangen. Ik ga nu de hele week voeren en hopelijk komend weekend de hengels er in leggen. Overigens vis ik op de zelfde stek ook veel met de vaste stok en heb er met de method feeder ook al gevist. Verder dan een 4 tal mooie zeelten ben ik nog niet gekomen.
Nu wil ik deze maand graag nog een karper vangen dat ik graag wat goede suggesties ontvangen voor andere wateren met een goed bestand aan karper. Ik vraag niet om exacte stekken, maar water met een redelijke kans om in een aantal uurtjes een karper te kunnen vangen. Vismethode mag statisch, met een pennetje of methodfeeder.
Alvast bedankt voor het reageren.
Nu wil ik deze maand graag nog een karper vangen dat ik graag wat goede suggesties ontvangen voor andere wateren met een goed bestand aan karper. Ik vraag niet om exacte stekken, maar water met een redelijke kans om in een aantal uurtjes een karper te kunnen vangen. Vismethode mag statisch, met een pennetje of methodfeeder.
Alvast bedankt voor het reageren.

Reageer