Ik gebruik gewoon een matchhenel.Gaat prima. Niet te ver uit de kant vissen. Deeg gemaakt van hookable pellets en gewoon witbrood. Bolletje eraan, klaar komt kees. Wel voeren met de hookable pellets en wat grondvoer.
Niet te moeilijk maken.
Je krijgt ook wel andere vis eraan.
Blackbass
Niet te moeilijk maken.
Je krijgt ook wel andere vis eraan.
Blackbass






Reageer