flavour

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • glensas
    Komt net kijken
    • 02-04-2004
    • 65

    flavour

    Welke flavour kan ik het best combineren met een mix die er als volgt uitziet
    300 gram maismeel
    300 gram vismeel
    300 gram biggenmeel
    groetjes, Glen.
  • warhead
    Specimen Hunter
    • 27-09-2003
    • 1498
    • haacht

    #2
    Iets visachtig eh, monstercrab of zoiets. Maar ik zou toch nog wat ingredienten toevoegen aan uwe mix. 33% biggenmeel is echt wel veel, hetzelfde geldt voor het vismeel. Er zit geen echte uitharder bij dus ge gaat zachte bollekes krijgen. Mss wa biggenmeel en vismeel vervangen door griesmeel en soya. Soya is in tegenstelling tot uw 3 ingredienten vettig dus da gaat ook beter rollen maar je kan ook wat visolie toevoegen en dan heb je meteen al je flavour. Nutrabaits heeft zo een hele reeks olien, ik gebruik de sardineolie voornamelijk omdat ik die ook in de winter kan gebruiken.
    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

    Reageer

    • glensas
      Komt net kijken
      • 02-04-2004
      • 65

      #3
      en hoeveel ml moet je bij een kg mix doen
      groetjes, Glen.

      Reageer

      • warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

        #4
        Geen flauw idee, ik gebruik zelf nooit flavours. Normaal gezien staat da wel opt fleske zeker. Vloeibare flavours wel bij je eieren mixen En beter een beetje te weinig dan een beetje te veel. Je kan ook gewoon je haakaas dippen, dat doe ik in het voorjaar en bij sommige instant sessiekes. Kheb mij daarvoor zo'n fleske monstercrab gekocht.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

        Reageer

        Working...