Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Sommige subforums kunt u ongeregistreerd lezen. Deze vindt u hieronder.
Meldt u v andaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (komende) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
In verband met een grote hoeveelheid spamaccounts is de registratie van nieuwe forumleden tijdelijk stop gezet.
Half september zullen we de registratiemogelijkheid weer activeren.
Tuurlijk, ik werk ook nog me nen analoge camera. Gewoon vragen of bij zelfontwikkeling hokje aankruisen om de foto's op cd te laten zetten. kost net geen 3 euro extra. In mijn ogen heb je nog altijd een betere kwaliteit dan 3/4de van de digitale toestellen op de markt.
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
niks zelfbedrog..
foto's zijn gemaakt door mijn gsm,deze fotoos moet ik nog op de pc zetten
maar goed als jullie er perse 1 willen....
ik heb er 2 op de pc staan kijk maar..
oh ik kan ze niet toevoegen als ze niet op internet staan...
anders kijk op http://www.aelsekarpervissers.tk
onder fotoboek Ralph..
daar staan 2 karpers op van dat water.
en de kleintjes zijn van een dorpsvijvertje waar ik savonds wel s vis...
Ne mens mag zich toch wel kritisch opstellen zeker. Ralph, waarom staan er van jou foto's online van viskes van nog geen 5 kg maar gaan die ander ineens een probleem vormen? Iemand die pas op een water begint, nie weet hoe hij moet peilen en 8 vissen vangt, allemaal dertigers met uitschieter ene van 26 kg dan stel ik mij daar vragen bij, toch wanneer beloofde foto's uitblijven.
Nog 1 ding : je houdt in zo'n gevallen enkel jezelf voor de gek
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
Reageer