Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Sommige subforums kunt u ongeregistreerd lezen. Deze vindt u hieronder.
Meldt u v andaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (komende) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
In verband met een grote hoeveelheid spamaccounts is de registratie van nieuwe forumleden tijdelijk stop gezet.
Half september zullen we de registratiemogelijkheid weer activeren.
alleen maar kritiek..
wat een onzin man laat mij fijn vissen,en als je me niet gelooft over mijn vangsten doe je het niet! zal me een worst zijn.
ik geniet op me eigen manier van mijn hobby.
en als jullie me niet geloven moeten jullie weten.
en douwe je hebt wel wat praatjes,ik heb van jouw nog geen enkele foto gezien.
ohja en van die karper had je gelijk hij woog geen 15 kilo...
hij was maar 14,8 kg
Ralph ik wens je nog veel echte vissen toe.
En neem van mij aan dat een zware karper op een foto niets weegt.
Foto,s zeggen mij totaal niets, jammer ik kan dan niets bewijzen en daar zit de clou ik hoef niets te bewijzen ik kan mijzelf geloven.
Einde van dit verhaal, mannen en dame,s tot een volgende.
douwe ij weet niet wat voor boek er onder het water hangt op die foto ik heb wel spiegels gewanen en schubs die hebben zulke rare buiken daar word je broert van en laat hem lkkr vissen wat van jou hebben we ook niog geen fotos gezien
laat hem lkkr vissen wat van jou hebben we ook niog geen fotos gezien
En waar beweert em dat em 8 dertigers vangt me als dikste ene van 26 kg? Ik post hier ook geen foto's niemeer en kheb daar zo mijn redenen voor. Ge moet begrijpen da velen onder ons waaronder ikzelf nog ni eens ne 40'er gevangen hebben en toch al een pak ervaring hebbe. Diene vis komt ni zomaar 1,2,3 op de mat en als ge dan sommige dingen leest...
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
ik heb zelf oko nog geen 40++ er gevangen maja dat doe je hier in het noorden ook nie zo 1, 2, 3 maargoed als je op een grindgat vist en de maas staat laag kan je gewoon goed vangen een die 15 kilo vs kaneen toevals treffer geweest zijn toch?? als je toevallig vist op het moment dat ie voorbij zwemt en die vissen kan daar geen dressuur duswaarom niet
Reageer