graskarpers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tizzo
    karpervisser
    • 18-06-2006
    • 77
    • Winterswijk

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door warhead

    Ge gaat mij toch ni wijsmaken da ge ne vis deftig kunt onthaken, wegen, meten en foto trekken in nog geen minuut?
    Nou kijk, ik bedoel te zeggen dat ik het altijd zo snel/goed mogelijk doe.

    Tizzo
    Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

    Reageer

    • Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

      #17
      Leuke vissen! gefeliciteerd

      Reageer

      • Heine1982
        Komt net kijken
        • 26-05-2006
        • 50

        #18
        Netjes hoor!!
        http://www.geocities.com/karperzuidhorn/home

        Reageer

        • wouter123
          Frequent aanwezig
          • 11-03-2006
          • 184
          • achterhoek

          #19
          ja mooie vissen

          Reageer

          • karperkoning
            Karpervisser!
            • 13-12-2005
            • 878
            • AELSE

            #20
            mooie vissen inderdaad!
            en ze zien er ook nog eens supergezond uit!!
            http://www.carpteamelsloo.tk

            http://www.hsv-juliana.tk

            Helemaal Karpervisser !!!
            Karp Fishing 4 live!

            De groeten
            Ralph

            Reageer

            • jon karp kanon
              Newbie
              • 28-06-2006
              • 8

              #21
              ja dat waren ze ook zeker, heb echt genoten. De jongen van wie de ouders die golfbaan hadden had nog nooit zo'n beest gevangen en had niet echt verwacht dat we ze zouden vangen. Maar ga denk ik volgende week weer, hij is nu mega enthousiast dus heb ik even geluk... zit ook grote snoek en zeelt, dus als de karper verstoord is heb ik ook nog wel wat andere dingen te doen.. bedankt voor de ruige reacties!
              een karper aan de kant, is niet frappant

              Reageer

              Working...