Ik zie ze regelmatig, bij ons aan het clubwater. Vandaag had ik er 1 naast mijn stek zitten. Ik moest even mijn dagelijkse behoefte doen, en toen ik terugliep, zag ik dat die kerel een flinke rijenkarper aan het onthaken was. Na zo'n 5 minuten dacht ik een gek geluid te horen, dus ik keek even om, en zag dat hij de karper aan het doden was. Ik ben er naartoe gelopen, en vroeg waarom die het deed (hij had er daarvoor ook al 1 doodgemept, want er lag een kleine schub in zijn coolbag, en je mag er immers maar 1 meenemen). Hij vroeg waarom ik dat wilde weten, dus ik legde hem uit dat je er maar 1 mee mag nemen, dus wat doet die kerel, pakt de kleine schub uit zijn coolbag, en loopt ermee naar mijn stek, en legt de schub onder mijn karperstoel neer, en is weggegaan naar huis, ik was er toen nog maar alleen, en heb de kleine schub begraven. Iemand een opmerking of iets wat ik had kunnen/moeten doen. Ik vindt dat hierop strenger moet worden gecontroleerd, en heel zonde dat hij een rijen naar de kloten slaat, want die zijn al zo zeldzaam hier. Nu mijn hele sessie verpest door zo'n vismoordenaar. Ik heb de baas al gesproken, en hij heeft gezegd dat hij ervoor zal zorgen dat er minimaal 3 keer in de week politie zal controleren bij de wateren van onze club.
Ervaring mee? Post het dan even hier!
Tizzo ~_~
Ervaring mee? Post het dan even hier!
Tizzo ~_~





Dan krijg je ongeveer zulke reactie => :? + ~0 + :@ + !@#$ Ik spreek redelijk wat talen dus wat doe ik als ik weer maar eens zo'n klotevisser een karper zag doodmeppen? Ik ga er heel vriendelijk mee gaan spreken, zeg dat ik ze OOK opeet en vraag of hij OOK geen vergunning heeft? Als hij dan antwoordt dat hij er OOK geen heeft, dan bel ik even de controle en geef ik gelijk ook hun nummerplaat door
Ik heb ook heel veel last van woede-vlagen waarbij ik die pipo's enige meppen zou willen geven maar zoals al eerder aangegeven is dit inderdaad een domme oplossing die je beter probeert te onderdrukken...





Reageer