Recordkarper

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

gewicht zegt mij ook niet veel als een karper maar vecht en er mooi uitziet....
    zo heeft een vismaat van me zijn eigen water!!
    voor zijn huis ligt een wei en tussen de bomen ligt een schitterend water van ongeveer 30 meter breed en 200 meter lang,egt schitterend water!!geen idee hoeveel karpers er zwemmen maar ze zijn er wel zegt mijn maat.
    nou daar ben ik agter gekomen!mijn maat is een beginnende karpervisser en is verzot van boilies...
    hij vind het schitterende dingen.
    ik ging er laatst voor de 1ste keer met hem vissen voor hem was het ook pas de 3de keer maar goed..
    hij gelijk boilie eraan gehangen en ingegooid.
    ik heb eerst even gepeild met een hengel en ontdekte een diepere geul ongeveer 2 meter voor de overkant.
    daar ging 1 hengel (met mais!) en de andere gooide ik 100 meter verder langs de eigen kant af.(boilie)
    na 30 minuten kreeg ik al een run op de mais en na het aanslaan kromde de 2.3/4 lbs hengel tog diep door...
    na 50 minuten kon mijn maat een schitterende 30 ponds schubkarper landen!
    de 1ste vis was gelijk een 30 ponder!!!
    ik hoef egt geen dikke van 30 pond te vangen,maar ik was wel blijer dan dat ik er een van 7 kilo had gevangen!

haha nouw ik heb ook even een verhaaltje verteld
    en trouwens nu is er geen zwaardere dan 11.5 kilo meer uitgekomen....
    maar ben nog altijd blij als de pieper begint te krijsen.
    het mooie van de vissen is dat ze nog nooit een haak gezien hebben en dus helemaal onbeschadigt zijn.
    we hebben ook afgesproken gewoon onze mond te houden over die grote karpers anders willen andere vissers er komen vissen.

wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat ik liever 2 karpers vang van 8 kilo dan 1 van 15 kilo

Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

De groeten
    Ralph

Reageer

• Tizzo
      karpervisser
      • 18-06-2006
      • 77
      • Winterswijk

Ey Ralph,

Waar is die plek?

Tizzo
      Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.

Reageer

• warhead
        Specimen Hunter
        • 27-09-2003
        • 1498
        • haacht

Ik ga toch liever voor de dikkere visse. Liever eentje van 15kg dan een hele dag vis trekken waar er geen enkele 10 kg van haalt.
        om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
        trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• Henso
          Met enige kennis...
          • 14-12-2002
          • 499
          • Hoogezand

Moi,
          Ik heb de laatste week niets anders gedaan dan vissen verspelen., ga ik zaterdagmiddag even met een korst brood vissen ving ik een pracht expl. van 15 pond. 73 cm. lang.
          Ik gooide de korst bij een aantal kleine karpers, komt ineens deze grote omhoog en slurpt de korst naar binnen.
          Prachtig kon mijn dag niet meer stuk.

Groetjes Henk

KANJER KAMPIOEN 2013
          2015 Jaar van de doorbraak. 2016 Kleine terugval 2018 weer op de weg terug 😁 2019 is een topjaar🙌

Reageer

Working...