Is dit een boerenkarper?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jacqy
    Newbie
    • 02-07-2006
    • 1

    Is dit een boerenkarper?

    Wie weet wat voor soort karper dit is?
    Aangezien hij vrij lang is, lijkt het op een boerenkarper. Wie kan het ons zeggen??

    [IMG][/IMG]

    [Gewijzigd door jacqy op 07-02-06 at 10:54 AM]
    [IMG][/IMG] [IMG][/IMG]

    [Gewijzigd door jacqy op 07-02-06 at 10:56 AM]
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3499
    • Asten

    #2
    Ik zie niets ???????
    Groeten

    Frank

    2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3499
      • Asten

      #3
      Jacqy,
      Een paar tips

      Stap1 - maak een account aan bij www.picturetrail.com (of een soortgelijke picturehost-site).
      Stap2 - Dump hier je plaatjes
      Stap3 - Kopieer de link van je plaatje
      Stap4 - Zet deze link tussen de image-tags, die verschijnen wanneer je tijdens het plaatsen van een bericht bovenaan op 'afbeelding' klikt.

      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Maikel
        Frequent aanwezig
        • 27-10-2004
        • 140
        • Roosendaal

        #4
        Jacqy: Je mag hem ook mailen naar mij dan plaats ik hem voor je.
        Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

        Reageer

        • Pieter Stam
          -
          • 11-10-2002
          • 2882
          • NL

          #5
          Of check: http://www.visserslatijn.nl/forum/showthread.php?t=2461

          Daar staat een uitleg. Werkt nog hetzelfde op het nieuwe (= het huidige) forum.

          Gr. Pieter

          Reageer

          • Forummanager
            Visserslatijn Nederland
            • 30-12-2001
            • 12135
            • Albrandswaard

            #6
            Of je voegt het als een bijlage bij... gebruik het paperclipje...
            Visserslatijn Nederland
            http://www.visserslatijn.nl
            Sinds 1997...

            Nationaal HengelSportForum
            http://www.hengelsportforum.nl
            Sinds 2001...

            Reageer

            Working...