Goeienavond
Pas geleden heb ik op een nieuwe stek gezeten om te kijken of er wat karpers rond zwommen en na een paar keertjes voeren melde deze vis hieronder zich aan, een lekkertje moet ik zeggen als ik zo keek naar de lengte, hij telde een mooie 80 cm. Maar wat me wel opviel is dat deze bink zo slank is, een echte torpedo, dit model schub heb ik nog nooit eerder gezien. De meeste schubben van 80 cm zijn wel iets dikker maar deze kan nooit zwaarder zijn geweest dan een pondje of 12 ong. Iemand ervaring met deze torpedo's?
Gegroet!
Der Rudi
Pas geleden heb ik op een nieuwe stek gezeten om te kijken of er wat karpers rond zwommen en na een paar keertjes voeren melde deze vis hieronder zich aan, een lekkertje moet ik zeggen als ik zo keek naar de lengte, hij telde een mooie 80 cm. Maar wat me wel opviel is dat deze bink zo slank is, een echte torpedo, dit model schub heb ik nog nooit eerder gezien. De meeste schubben van 80 cm zijn wel iets dikker maar deze kan nooit zwaarder zijn geweest dan een pondje of 12 ong. Iemand ervaring met deze torpedo's?
Gegroet!
Der Rudi




Reageer