het merk Ultimate??

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

Misschien is die van Fox een rvs (roestvrijstaal) uitvoering. Daar betaal je voor, want dit heeft een veel langere levensduur.
    Pierre je hebt gelijk als je zegt dat het meer kwaliteit is daar twijfel ik niet aan
    je kan 2 dingen doen:je koopt elk jaar andere goedkope rodpod die genoeg kwaliteit heeft om leuk een jaar mee te vissen.of je koopt een fox voor 3 jaar ofzo.
    stel je me die vraag,antwoord ik beslist fox terwijl het even duur of misschien wel duurder is.
    en je hebt tog weer het merk..
    mensen kijken eerder op naar een fox dan naar een X2 podje wat erop lijkt...

maar wat zou jij dan kiezen
    http://www.carpteamelsloo.tk

http://www.hsv-juliana.tk

Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

De groeten
    Ralph

Reageer

• sando612
      Frequent aanwezig
      • 08-11-2005
      • 121
      • limburg

ik kijk alleen op naar mensen die goed kunnen vissen,waar je nog echt iets van kan leren
      doet er voor mij nie toe met welk materiaal die vissen,bij ons op de vijver zit een oudere man van in de 70,oude rieten viskas van voor de oorlog bij en een glasvezel-hengel waar je ene mee kunt doodslaan...ma vissen als de beste,respect daarvoor,van die mannen kunnen we nog veel leren (ik toch )
      Die mens heeft al die heisa rond die merken niet nodig voor een goed resultaat te halen

Reageer

• markie
        Newbie
        • 22-04-2006
        • 4

ik heb zelf ook ultimate spullen en het bavalt mij wel alleen mijn beetverklikkers zijn al een paar keer stuk gegaan dus ik advisseer om geen beetverklikkers van het merk ultimate te kopen.!!

mark
        NO RISK NO FUN MARK DE ECHTE KARPER visser

Reageer

• Hazze
          Newbie
          • 17-05-2006
          • 18

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre

Ultimate vind ik persoonlijk best goed.
          Als penhengel heb ik de Ultimate Carp Float. Deze staat bekend als een van de betere/beste penhengels.
          Verder gebruik ik vrij veel klein materiaal van ultimate en dat voldoet over het algemeen ook prima.

Ik heb alleen ooit een vrij dure molen gehad van ultimate, en die vond ik echt minder in verhouding tot andere merken. Ik denk dat elk merk plus en minpunten heeft. Tenten en stretchers daar weet ik helaas niets vanaf van het merk Ultimate. Van andere merken trouwens ook niet.

Gr. Pierre

[Gewijzigd door Pierre op 03-23-06 at 11:19 PM]
          Pierre, is dit de Ultimate Novell Carpfloat ?

Reageer

• Heine1982
            Komt net kijken
            • 26-05-2006
            • 50

Ik heb gigantisch veel spul van ultimate. En wanneer ik dit naast producten van bijv. fox leg dan zal er ongetwijfeld wat verschil inzitten. Maar daar is de prijs ook absoluut naar. En ultimate vind ik zelf een goed merk. En een perfect alternatief voor de duurdere (waar jij vaak voor het merk betaald aldus mijn hengelsportleveranciers) hengelsportartikelen!
            http://www.geocities.com/karperzuidhorn/home

Reageer

• Pieter Stam
              -
              • 11-10-2002
              • 2882
              • NL

Oorspronkelijk geplaatst door Hazze

Pierre, is dit de Ultimate Novell Carpfloat ?
              Dit bericht is even langs me heen gegaan. Het is niet de Novell Carpfloat maar de 'gewone, oude,' Ultimate Carp Float. Prachthengel, vind ik het. Ik heb de 1-1.25 lbs versie. Liefst zou ik de zwaardere versie van 1.5-1.75 lbs er ook nog bij hebben. Komt nog wel denk ik.... Jammer dat het geld niet op m'n rug groeit want ik heb eerlijk gezegd ook nog wel een mooie molen op het oog die niet helemaal gratis is.

Gr. Pieter

[Gewijzigd door Pierre op 06-13-06 at 07:03 PM]

Reageer

• Joris Vandaele
                Newbie
                • 29-06-2006
                • 3

Ten eerste wil ik zeggen dat je niet altijd van merk tot merk moet gaan vergelijken. Het werd hierboven al vermeld: "het éne merk kan de beste hengels (stokken) fabriceren maar kan daarentegen ook molens maken die helemaal niets waard zijn..."

Wat Ultimate betreft vind ik dat je inderdaad een correcte prijs-kwaliteit-verhouding hebt. Een dikke onthaakmat bijvoorbeeld... Waarom 60 euro betalen voor bijna dezeflde mat van Fox als je deze mat al kan kopen voor 25 euro van bijvoorbeeld Ultimate? Veel mensen zijn tegenwoordig zo gefocust op "het merk" van iets dat ze gewoon alles gaan kopen omdat er een stom logootje opstaat van een "topmerk". Ik ben het eens dat sommige merken productief veel beter scoren op bepaalde domeinen. Mijn optonics van ultimate bijvoorbeeld moesten dringend vervangen worden omdat ze onbetrouwbaar waren en het niet zelden voorkwam dat ze helemaal tilt sloegen als het regende of dauwde...

Wat ik maar wil zeggen: je moet een beetje kijken wat nu echt van essentieel belang is in je visserij en waar je iets minder geld in wil stoppen. Zo vind ik het bijvoorbeeld heel belangrijk dat ik een goede tent heb waarop ik kan rekenen als het hard regent en waait maar ben ik al heel snel tevreden met een groot karpernet die zeker niet meer dan 50 euro hoeft te kosten. Dat net dient bij mij toch enkel om in het water te leggen en éénmaal de karper erboven komt even omhoog te steken. Ik zou niet weten welk voordeel ik er dan aan heb als ik een net koop van 60 euro meer, enkel omdat de steel uit een speciale stof gemaakt is %)

Tot zover mijn visie op de merkenhype.
                En om concreet te antwoorden: Wat stretchers en stoelen betreft is ultimate zeker een heel goed merk! Mijn vismaat heeft bijvoorbeeld zo'n luxe fox bedchair van 150 euro en ik heb er ééntje van ultimate van 40 euro en ik moet zeggen dat ik al het hele jaar door veel meer uren geslapen heb dan hij
                It\'s not always about the weight.... It\'s about the beauty and the feelin\'

Reageer

• vic
                  Fik
                  • 23-07-2002
                  • 20
                  • Wilrijk

e-mail Ultimate

Ik zoek al lang naar het e-mail adres van Ultimate. Ik wil een rechtstreekse technische info vragen en niet via een winkelier. Dit schijnt onmogelijk te zijn! Wie kent hun e-mail adres? graag reactie via mijn e-mail victor.marinus@esox.be

Reageer

• Dylan
                    Smits =D
                    • 17-04-2006
                    • 90
                    • Sliedrecht

Ultimate, vind ik wel een aardig merk. Heb de UNCF (Ultimate Novell Carpfloat) dat één van de beste hengels is die ik ooit heb gehad. Verder heb ik altijd kleine spulletjes, pennen o.i.d.

Oftewel , niks mis met Ultimate

Gr. Dylan
                    Vissen ,vissen, vissen en nog eens vissen

P.R. Karper: 24 pond
                    P.R. Zeelt: 51 cm.

Reageer

• reijntjes
                      Swingt(o)(i)pper
                      • 12-12-2005
                      • 3499
                      • Asten

VIC,

Je kunt ze wel een fax sturen : Fax +31 (0) 315-683064
                      En volgens mij is dit het email adres : info@ultimatehengelsport.nl
                      Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                      2016 walk-over Blauforlaet !
                      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• Serrano
                        GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                        • 05-07-2004
                        • 294
                        • GELDROP

Denk aan duurzaamheid voor je producten. Dat valt dan weer uiteen in technische en niet technische producten. Piepers etc zijn m.i. hoogwaardige technische producten. Je kunt er zelf niet veel aan doen.
                        Dan de grijze massa: tenten stretchers etc. Niet eenvoudig om daar een draai aan te geven als visser. Dan komen de uitspraken van de winkeliers naar voren: geen continiteit in levering en geen continuiteit in betrouwbaarheid betreffende agentschappen. Afscheid genomen van Sufix, Korda, Berkley en nog meer dacht ik zo, met bevestiging van een winkelier.
                        Dan komt Ultimate in een ander daglicht te staan, ze hebben zorgen in Nederland en daar buiten lijkt het wel. Personeel voelt zich dan ook niet zo prettig meer, ook iets daarover opgevangen maar details ontbreken.
                        Zelf beslissen dus, een winkelier wil zo mogelijk snel van zijn U-products af.

Reageer

• Karpermark
                          Beginnend karpervisser.

• 25-08-2006
                          • 5
                          • Zwijndrecht

Ik heb een onthaakmat van ultimate maar dit bevalt me prima

Reageer

• DarthCake
                            Visser? Neh => Gamer :p
                            • 29-03-2006
                            • 129
                            • Korbeek-Lo (Leuven)

Ik heb hier ook enkele spullen van Ultimate.
                            Een winkle picker wat erg leuk vist, een simpele goedkope onhaakmat voor de karpertjes die ik af en toe vang.
                            Ook een leefnet (nog nooit gebruikt, dient voor wedsrijden ofc).
                            Een maden doos met zachte "ademende" deksel en verder nog wartels en dergelijke.

Opvallend is dat al deze spullen er zeer degelijk uitzien en aanvoelen, daarbij is de prijs ook telkens opvallend lager dan de concurenten. Prijs/kwaliteit scoren de producten bij mij toch zeer goed.
                            Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
                            "I know the human being and fish can coexist peacefully."

Reageer

• Serrano
                              GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                              • 05-07-2004
                              • 294
                              • GELDROP

De prijzen zijn opmerkelijk laag, de concurrentie wacht ff af.
                              Waarom is nog onduidelijk maar winkeliers hebben weinig positiefs te melden. Sla overigens nu je slag met simpel materiaal als inderdaad een onthaakmat. Kan niks mis mee gaan.

Reageer

• Serrano
                                GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
                                • 05-07-2004
                                • 294
                                • GELDROP

Er zzijn op dit moment enkele verontrustte winkeliers over het merk Ultimate. Er zou sprake zijn van het stil leggen van de aktiviteiten.
                                Met technische producten zouden er problemen kunnen ontstaan. Wie meer weet ff schrijven dan.

Reageer

Working...