Ik kies zelf dan liever voor de snowman dan pop up. Snowman heeft een veel natuurlijke uitstraling dan pop up. En op een goed uitgebalanceerde pop up wordt mega gevangen! Maar op een water waar ik gewoon lekker op de bodem kan vissen zal ik dat ook echt blijven doen. Kies gewoon eens een ander aas of een lichtere onderlijn. Of ga met alle materiaal eens wat lichter vissen. Laat je lijn eens slapper staan dan normaal. En ga zo maar door. Vaak geeft dit ook al goede resultaten!

Reageer