Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Een vriend van mij is daar in de paasvakantie (2006) geweest. Hij heeft er op 1 nacht 4 karpers uitgehaald (1 volschub 19,5 pond, en 3 spiegels ook van rond de 20 pond. Wij zijn van plan om er ook eens heen te gaan.
Tizzo.
Het maakt niet uit, groot of klein, als het maar een karper mag zijn.
Reageer