Vandaag eindelijk nog eens sinds tijden weer gaan vissen
.
Ik ben samen met MagicP (mijn vismaat) van 15:00U tot 18:30U gaan vissen. Onze vangst was erg goed voor wat we gewoon zijn
:
MagicP heeft een stuck of 6 brasems en een 3 tal voorentjes gevangen, ik heb 4 brasems en 2 karpers uit het water gehaald.
Ik heb nu het nut van het elastiek wel gemerkt
. Werkt uitstekend. Helaas ben ik één karper kwijtgespeelt door met te licht materiaal te vissen wanneer ik op brasem/voorn zat te vissen en de karpers toch wel zin hadden in maden. Een 2de karper ben ik kwijtgespeelt na 5-10 min drillen doordat MagicP de karper rond het schepnet heeft laten zwemmen en het onderlijntje doorknakte. !@#$
We zijn gestart met voeren met mais en maden. Na ongeveer een half uurtje kwam de eerste vis (een brasem) eindelijk boven, gevangen met maden aan de haak. Daarvore enkele aanbeten, maar niet rap genoeg of net iets te lui om aan te slaan
. Verder zijn de meeste brasems en karpers gevangen met mais.
Dit was voor ons toch wel een schitterende vangst!
Allemaal bedankt voor de goede raad om een elastiek te nemen.
.Ik ben samen met MagicP (mijn vismaat) van 15:00U tot 18:30U gaan vissen. Onze vangst was erg goed voor wat we gewoon zijn
:MagicP heeft een stuck of 6 brasems en een 3 tal voorentjes gevangen, ik heb 4 brasems en 2 karpers uit het water gehaald.
Ik heb nu het nut van het elastiek wel gemerkt
. Werkt uitstekend. Helaas ben ik één karper kwijtgespeelt door met te licht materiaal te vissen wanneer ik op brasem/voorn zat te vissen en de karpers toch wel zin hadden in maden. Een 2de karper ben ik kwijtgespeelt na 5-10 min drillen doordat MagicP de karper rond het schepnet heeft laten zwemmen en het onderlijntje doorknakte. !@#$ We zijn gestart met voeren met mais en maden. Na ongeveer een half uurtje kwam de eerste vis (een brasem) eindelijk boven, gevangen met maden aan de haak. Daarvore enkele aanbeten, maar niet rap genoeg of net iets te lui om aan te slaan
. Verder zijn de meeste brasems en karpers gevangen met mais. Dit was voor ons toch wel een schitterende vangst!
Allemaal bedankt voor de goede raad om een elastiek te nemen.

Reageer