aantal vraagjes (oa voederen)

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • snoopdevil
    Newbie
    • 25-04-2006
    • 11

aantal vraagjes (oa voederen)

Halo, ik heb weer een weekje zitten vissen en ook met me werphengel maar weer niks gevangen zowel als met mais en boilies niet. ( een vriend van mijn vader zei wel dat mijn onder lijntje veel te klein was en een veel te kleine haak heb, hij zei je kan beeter een rick kopen dat is dan kant en klaar en dat hoef je er aleen op te zetten dus dat doe ik dan maar, ik weet niet of de naam rick jullie wat zecht maargoed:P)
    Dus ik dacht ik ga maar eens voederen...
    Kan iemand mij wat tips geven over voederen zoals bijv. hoeveel dagen je moet voeren en of het s;avonds beter is dan in de middag voeren, en of je beter met mais of boilies kan voeren ( zelf doe ik liever met boilies ik heb ook zo'n boilie schieter zegmaar) En dan op de dag dat ik ga vissen of ik dan ook even op die zelfde plek moet voeren.

En dan nog even iets anders, over pen vissen kan je zo'n pen aan alle werphengels hangen of niet?
    Zo ja dan laat ik vanmiddag meteen even een pennentje er aan zetten lijkt me ook leuekr om meet te vissen kan je tenminste zien wanneer die odner gaat Bedankt weer alvast

[Gewijzigd door snoopdevil op 04-28-06 at 11:32 AM]
  • DarthCake
    Visser? Neh => Gamer :p
    • 29-03-2006
    • 129
    • Korbeek-Lo (Leuven)

Rick? :? , wss "rig". Dit is een onderlijntje voor karpers mee te vangen.
    Gewoonlijk hangt het aan de hoofdlijn met een wartel of zoiets, dan heb je enkele cm's draad bv 15cm, en op het einde hangt er een haakje aan met een hair aan. De grote van de haak is iets tussen de nr 2 en de 8n natuurlijk kan je ook groter en kleiner gaan.

Zoek maar wat rond op google om meer te weten te komen over rigs. Zoek mss ineens ook heel veel info over karpervissen .

[Gewijzigd door DarthCake op 04-28-06 at 06:54 PM]
    Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush
    "I know the human being and fish can coexist peacefully."

Reageer

Working...