Ik ben gister een chub cyfish gaan kopen, en toen ik hem uit de verpakking haalde dacht ik, is dit wel dezelfde als waar alle andere mensen het over hebben want dat ding was echt niet binnen 1 minuut op te zetten.
Na ongeveer 10 minuten bezig geweest te zijn met de stokken etc stond de tent redelijk, hij viel alleen telkens naar voor maar dat komt omdat hij nergens bevestigd was in de grond.
Ik heb nu het vermoeden dat ik hem uit elkaar moet halen door aan 1 kant de stokken uit de ogen te halen en dan per deel naar binnen vouwen zeg maar, is dit juist?
En zijn er een aantal mensen die me wat foto's kunnen laten zien? Ik heb namelijk een aantal tenten gezien waarbij de stokken samen kwamen in een rubberen blok en dat je alleen die moest vastmaken met een bivvypeg. Misschien heb ik een oud model waarbij dat nog niet is en dat je elke stok per oog moet bevestigen.
Na ongeveer 10 minuten bezig geweest te zijn met de stokken etc stond de tent redelijk, hij viel alleen telkens naar voor maar dat komt omdat hij nergens bevestigd was in de grond.
Ik heb nu het vermoeden dat ik hem uit elkaar moet halen door aan 1 kant de stokken uit de ogen te halen en dan per deel naar binnen vouwen zeg maar, is dit juist?
En zijn er een aantal mensen die me wat foto's kunnen laten zien? Ik heb namelijk een aantal tenten gezien waarbij de stokken samen kwamen in een rubberen blok en dat je alleen die moest vastmaken met een bivvypeg. Misschien heb ik een oud model waarbij dat nog niet is en dat je elke stok per oog moet bevestigen.
