Ik heb een tijdje geleden een karperstok (lange afstand) gekocht. Toen ik de buiging wou proberen brak het tweede deel in 4 stukken. Ik heb hem teruggebracht naar de winkelier en die zei dat het een fout in de samenstelling van de carbon was geweest. Dus ik heb gratis en voor niets een nieuw deel gekregen
. Sindsdien heb ik niet meer met de stok gevist. Vandaag ging ik hem nog eens bekijken en ik voelde aan het eerste oog van het tweede deel en het hele deel kraakte :? . Dit heb ik met elk oog gedaan en ook het oog net onder mijn topoog deed het hele deel kraken. Het kraken is niet zo luid maar als ik mijn oor tegen het deel leg, hoor ik het heel goed. Omdat de hengel al een keer gebroken is, heb ik er niet echt veel vertouwen in. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik mijn 2.75 lb hengel geforceert heb, want ik nam de ogen tussen mijn duim en wijsvinger en bewoog ze heel zachtjes. Wie kan mij helpen :? ?
Alvast bedankt voor de reacties!
. Sindsdien heb ik niet meer met de stok gevist. Vandaag ging ik hem nog eens bekijken en ik voelde aan het eerste oog van het tweede deel en het hele deel kraakte :? . Dit heb ik met elk oog gedaan en ook het oog net onder mijn topoog deed het hele deel kraken. Het kraken is niet zo luid maar als ik mijn oor tegen het deel leg, hoor ik het heel goed. Omdat de hengel al een keer gebroken is, heb ik er niet echt veel vertouwen in. Ik kan me moeilijk voorstellen dat ik mijn 2.75 lb hengel geforceert heb, want ik nam de ogen tussen mijn duim en wijsvinger en bewoog ze heel zachtjes. Wie kan mij helpen :? ?Alvast bedankt voor de reacties!

Reageer