Fox Horizon vs Skypod

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Maikel
    Frequent aanwezig
    • 27-10-2004
    • 140
    • Roosendaal

    Fox Horizon vs Skypod

    Imenad eravring met 1 van deze 2 rodpods?

    Welke verschillen zijn er precies? Aangezien ze een aardig prijsverschil hebben.

    En.. welke rodpod vinden jullie een aanrader.
    Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.
  • karperkoning
    Karpervisser!
    • 13-12-2005
    • 878
    • AELSE

    #2
    skypod 335 euries
    horizon pod 125 euries

    ik zie het verschil niet:?
    misschien de poten iets schuiner bij de skypod...
    maar de horizon is beslist niet onstabieler dus ik weet wel welke ik zou kopen

    Ralph
    http://www.carpteamelsloo.tk

    http://www.hsv-juliana.tk

    Helemaal Karpervisser !!!
    Karp Fishing 4 live!

    De groeten
    Ralph

    Reageer

    • polestare
      Komt net kijken
      • 14-01-2005
      • 93
      • NRW

      #3
      Het verschil: De horizon is letterlijk de kleine broer van de sky-pod zwaarder/steviger materiaal, de horizon heeft dus ook lichter materiaal in zich verwerkt.
      Bovendien heeft de Sky een paar mogelijkheden meer dan de horizon-pod.(Afzonderlijke standen van de poten)
      De steviger Sky-pod is tevens bedoelt om de hengels onder een hoek van 45 graden te plaatsen(afstand visserij).
      Zou je nu verlengde poten onder de horizon-pod zetten krijg je inderdaad een zeer instabiele pod.
      Alhoewel de horizon met normale poten zeer stevig/stabiel staat met ruim voldoende mogelijkheden.
      Succes

      Reageer

      • Maikel
        Frequent aanwezig
        • 27-10-2004
        • 140
        • Roosendaal

        #4
        Er zijn een aantal mensen die klagen over het plastic wat in beide is verwerkt.

        Dat dat na loop van tijd niet stevig meer is, dat het slijt. Zoals de koppeling van de buzzerbars enzo.

        Maar ik denk dat de horizon aan al mijn eisen voldoet, aangezien ik nu een a-pod heb en deze geen instelmogelijkheden heeft.
        Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

        Reageer

        • karperkoning
          Karpervisser!
          • 13-12-2005
          • 878
          • AELSE

          #5
          ik denk tog niet dat een merk als fox iets op de markt brengt wat niet goed werkt..
          tuurluk kan de skypod meer daarom ook de prijs..
          maikel ik denk dat je aan de horizon een goede koop doet en zeker voor zijn 125 euro
          maar zit in deze rodpods dan plastic?:?

          Ralph
          http://www.carpteamelsloo.tk

          http://www.hsv-juliana.tk

          Helemaal Karpervisser !!!
          Karp Fishing 4 live!

          De groeten
          Ralph

          Reageer

          • Rasta
            Newbie
            • 01-04-2006
            • 8

            #6
            Ik kan hetgene wat Maikel zegt beamen!!
            Die plastic sluitstukken/onderdelen/koppelingen hoe je het ook wil noemen gaan snel stuk! Bij een vriend van me na 3/4 jaar al en en bij die van mezelf kan ik die buzzerbars niet eens meer vastzetten! Ik vis nu dus weer met m'n oude allu rod podje! Waar ik nog steeds geen enkel probleem met heb!
            Moet ik wel zeggen... ik was verliefd geworden op het uiterlijk en de uitstraling van mn Foxje, achteraf blinde liefde...
            Ik denk dat het ook afhangt van de frequentie dat je vist en onder welke omstandigheden je hem opbergt!

            Maar al boven al .... het vist heerlijk op die sluitingen daargelaten!

            Reageer

            • Maikel
              Frequent aanwezig
              • 27-10-2004
              • 140
              • Roosendaal

              #7
              Ik ben zelf ook erg tevreden over mijn a-pod, maar ik heb nu meer mogelijkheden nodig.

              Ik vind toch wel dat een rodpod van 125 euro minimaal 2 jaar intensief mee moet kunnen gaan.

              Zijn die onderdelen misschien los verkrijgbaar?

              Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

              Reageer

              • karperkoning
                Karpervisser!
                • 13-12-2005
                • 878
                • AELSE

                #8
                moi maikel

                voor 125 euro zijn er wel beter te krijgen..
                wat dagt je van de ultimate 360 of triangle allebei een wip misschien nog wel fijner dan een fox.
                ik vis al een jaar zonder problemen met mijn stormpod

                zijn 60 euro waard

                maar ik wist niet dat een fox zo slecht was..ik zie ze tog vrij veel.ik mag me gelukkig prijzen met mijn stormpodje

                Ralph
                http://www.carpteamelsloo.tk

                http://www.hsv-juliana.tk

                Helemaal Karpervisser !!!
                Karp Fishing 4 live!

                De groeten
                Ralph

                Reageer

                • Maikel
                  Frequent aanwezig
                  • 27-10-2004
                  • 140
                  • Roosendaal

                  #9
                  Zoals je al eerder hebt aangegeven, die fox rodpods zien er gewoon heel goed uit.

                  De rodpod die jij als afbeelding hebt toegevoegd ziet er ook wel heel intressant uit.

                  Is deze ook snel op te zetten? en zijn de buzzerbars er makkelijk af te halen?
                  Ik wil graag weer gaan vissen/wedstrijdvissen met de vaste stok.

                  Reageer

                  • karperkoning
                    Karpervisser!
                    • 13-12-2005
                    • 878
                    • AELSE

                    #10
                    De rodpod die jij als afbeelding hebt toegevoegd ziet er ook wel heel intressant uit.
                    Is deze ook snel op te zetten? en zijn de buzzerbars er makkelijk af te halen?
                    ja hij staat snel en stabiel..je kan alles verstellen heb er nog nooit problemen mee gehad.
                    en een lust voor het oog
                    de buzzerbars heb je er makkeluk af je draait ze er gewoon uit.
                    en je hebt een stabilisatie vork de hengels liggen altijd recht....
                    hij staat nu bij vlemmix voor 70 euro.
                    zijn prijs dik waard!!
                    zoals ik zei een lust voor het oog

                    Ralph
                    http://www.carpteamelsloo.tk

                    http://www.hsv-juliana.tk

                    Helemaal Karpervisser !!!
                    Karp Fishing 4 live!

                    De groeten
                    Ralph

                    Reageer

                    Working...