kikkererwten

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • sando612
    Frequent aanwezig
    • 08-11-2005
    • 121
    • limburg

kikkererwten

heeft iemand hier ervaring mee,vooral voor het vissen met de vaste stok op karper? :?
    kun je zo een blik uit de winkel gewoon gebruiken of kun je er best nog iets aan toevoegen %)
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

Ik heb er wel mee gevist. Met de pen, dus eningszins te vergelijken met de vaste stok.
    Ik heb er weinig vertrouwen in, maar er zijn mensen die met niets anders vissen.
    Ik gebruikte ze uit blik, zonder toevoegingen. 0 karpers mee gevangen, wel een enkele brasem.

Gr. Pierre

[Gewijzigd door Pierre op 03-27-06 at 08:25 PM]

Reageer

• Rasta
      Newbie
      • 01-04-2006
      • 8

sando612

Als je die kikkererwten uit blik koopt dan heb je weinig tot niets zelf meer in de hand! Ze zijn vaak te zacht of hebben niet de desgewenste flavour.
      Koop daarom beter gedroogde kikkererwten die je zelf nog moet weken en koken. Die kan je naturel gebruiken of met de gewenste flavour op sterkte brengen.
      Maar wat nog een veel belangrijker voordeel is is het feit dat je nu zelf de hardheid kan bepalen. Eerst minimaal 18 uur weken en dan kan een 10 minuten koken soms al genoeg zijn! Waardoor je een stevige kikkererwt hebt die je prima op hair of haak kan bevestigen!

Kikkererwten zijn een basis in mijn persoonlijk aas assortiment

Veel succes

gr Rasta

Reageer

Working...