daiwa emblem pro ???

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • jpter
    Komt net kijken
    • 28-12-2004
    • 87
    • sint truiden

daiwa emblem pro ???

hallo beste forum leden
    ik vis namelijk altijd met de feederhengel en ben nu van plan een molen aan te kopen voor de lange afstand en heb mijn zinnen gezet op een daiwa emblem pro nu zou ik graag van jullie willen weten, want eigenlijk is het toch een karpermolen, is dit een goede molen en heeft er iemand ervaring mee vb spoelt ze goed op en geeft ze weer goed lijn af wat zijn de voor en na delen van deze molen of hebt u andere suggesties ik zou het zeer op prijs stellen indien je mij hiermee zou kunnen helpen alvast bedankt
    groetjes Jean Pierre
    feedergek
  • Pieter Stam
    -
    • 11-10-2002
    • 2882
    • NL

Volgens mij heeft Warhead die molens ook. Misschien slim om hem een mail of p.m. te sturen.

Reageer

• warhead
      Specimen Hunter
      • 27-09-2003
      • 1498
      • haacht

Nee ik vis me emblem x'en. Deze zijn nog een maat groter maar dus absoluut geen slechte molens. Ze hebben nog de echte daiwa kwaliteit. Kweet alleen nie of ze geschikt zijn om mee te feederen, want tzijn echt wel van die serieuze bigpits maar da zal Jp wel beter weten dan ik. Zal je geen miskoop mee doen.
      om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
      trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

Reageer

• ED_483
        Newbie
        • 06-03-2006
        • 3

hallo.ik heb er vier en ze bevallen mij uitstekend.
        het mooie is dat er onderaan de molen n knopje zit waarmee je altijd in de zelfde stand terug draait,
        het nadeel is denk ik wel (voor de feeder)dat de molen 1,24 meter per slag binnen draait.
        realy like cold carp

Reageer

Working...