Vandaag was t dan zover, laatste tijd aardig wat gevist met vrienden, mn visuitrusting uitgebreid en nu met mn tweedehands karperhengel een flinke Karper uit een stadsvijver gehaald! Wat een kick is dat!!! Met kattebrokken op de hair, mais op de haak, lokvoer op de spiraalmethodfeeder en de pieper/waker, dus niet de leadclipmanier die ze me in de winkel adviseerden, maar de manier die een vriend van me altijd hanteert
. Ik had eerst een vrij grote boilie op de hair, maar dan had ik alleen beet en werd beten ze niet door, toen die kattenbrokken als pellets gebruikt en bijna meteen beet, gewoon in het midden van het water gegooid. Wat een kanjer, en behoorlijk sterk, echt heel gaaf!! Is het nou een Spiegel- of Schubkarper trouwens? Schub toch?

Ik schat zo'n 75cm ofzo? Hoe zwaar zal ie zijn? 6 kilo oid?
. Ik had eerst een vrij grote boilie op de hair, maar dan had ik alleen beet en werd beten ze niet door, toen die kattenbrokken als pellets gebruikt en bijna meteen beet, gewoon in het midden van het water gegooid. Wat een kanjer, en behoorlijk sterk, echt heel gaaf!! Is het nou een Spiegel- of Schubkarper trouwens? Schub toch?
Ik schat zo'n 75cm ofzo? Hoe zwaar zal ie zijn? 6 kilo oid?

groeten quido 

Reageer