ik ben van de voormiddag even lekker gaan karpervissen
zalig was het !
dit is het resultaat :
%20
[Gewijzigd door bert_be op 10-09-05 at 05:29 PM]
[Gewijzigd door bert_be op 10-09-05 at 05:30 PM]
zalig was het !dit is het resultaat :
%20
[Gewijzigd door bert_be op 10-09-05 at 05:29 PM]
[Gewijzigd door bert_be op 10-09-05 at 05:30 PM]








ke:
Reageer