C-tec startersset?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • helpat
    Frequent aanwezig
    • 27-09-2004
    • 154
    • Beek (zuid-limburg)

C-tec startersset?

Beste hengelaars,

Ik doe normaal gesproken vissen met 2 hengels, 1 feeder en 1 werphengeltje (method/voerzakje). Beide leg ik dan op 2 eenvoudige v-standaardjes wat je de grond in moet slaan, en op de top een belletje als beetmelder zodat ik niet constant naar top hoef te staren.

Aangezien het in de grond slaan een hell of a job is, (ondergrond is voornamelijk stol), ben ik toch aant denken om voor de hengels een rodpod/standaard te kopen. Tevens zou ik dan ook graag een stel elekt. beetmelders erbij willen hebben, zodat ik lekker kan genieten van omgeving, rust enzzz.

Nu heb ik bij diverse zaken wat advies gevraagd en diverse zaken gaven me het advies om gewoon de 2 hengels te vevangen voor 2 karper hengels en dmv deze 2 hengels gewoon te vissen met (method/voerzakje)..hierbij rodpod en beetmelder. Er is verder nog niks gezegd over wat voor merk/materiaal ik zou kunnen komen.

Nu heb ik in diverse winkels een aantrekkelijke startersset gezien enwel de c-tec startersset. Ook heeft me iemand van zo'n winkel aangegeven dat het geen topkwaliteit is.
    Nu wil ik graag jullie advies of dat het voor mij misschien wel/niet aan te raden is om die set te kopen.
    Ik heb wat op internet rondgeneusd, en deze set wordt alleen maar de grond in geboord.......Nu kan ik me voorstellen dat karpervissers die iedere dag aan de waterkant zitten, of karpervissers die al 30 jaar karperen hier ander materiaal voor gebruiken dan iemand die gaat starten.

Ik weet zelf ook wel dat je topkwaliteit kan binden aan vele jaren plezier.
    Ik ben zelf iemand die gemiddeld, max. 1 keer per week naar de waterkant kan, dus mijn gebruik is minimaal......Hiermee wil ik aangeven dat misschien mindere kwaliteit voor mij voldoende is om te gebruiken, aangezien ik niet dagelijks dit kan doen.

Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg willen/kunnen helpen.

Groetjes, Patrick
  • Rolla
    Allroundvisser

• 03-05-2009
    • 2423
    • Ter Apel

Als jij statisch wilt vissen met een rodpod en beetmelders dan zou ik ook investeren in een setje goede karperhengels met vrijloopmolens. De Spro C-tec set raad ik je af, omdat je voor dat geld geen kwaliteit kunt verwachten.

Geef eens aan wat je budget is dan kan ik je wel een voorstel doen.
    Vaste stok | Match | Feeder

Reageer

• c.vergouwe
      Newbie

• 08-05-2012
      • 1
      • winkel

ik ben ook op zoek, naar zoiets, als ik zeg 150 euro, kan ik daar iets degelijks voor kopen?
      ik vis nu met een paar hengels van sanders, de goedkoopste, maar ik wil ook wel eens naar Frankrijk,

Reageer

Working...