SHIMANO VENGEANCE specimen 13ft 1.75lbs

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Rolla
    Allroundvisser

• 03-05-2009
    • 2423
    • Ter Apel

SHIMANO VENGEANCE specimen 13ft 1.75lbs

Ik gebruik momenteel een afstandshengel (2.5 lb / 3.60 mtr) voor het penvissen en overweeg om de deze hengel te verkopen en een penhengel aan te schaffen.

Nu zag ik een SHIMANO VENGEANCE specimen 13ft 1.75lbs voor 60 euro.

De hengel zal voornamelijk gebruikt worden voor het penvissen, maar een keer statisch vissen op (kleine) karper, brasem en zeelt moet ook kunnen. Op zich lijkt mij de hengel
    wel geschikt, maar hoe is de kwaliteit?
    Vaste stok | Match | Feeder
  • Rolla
    Allroundvisser

• 03-05-2009
    • 2423
    • Ter Apel

Ik zie op deze site de Shimano Vengeance 13ft 1.75 lbs voor 87,50 euro. Dan is 60 euro bij BFP niet duur lijkt mij.

Ik heb bij BFP geinformeerd en de hengel is voorradig. Ik wil donderdagavond even langs gaan om de hengel te bekijken en vast te houden.

Als iemand mij meer info over de hengel kan geven hoor ik het graag.

Reageer

• Pieter Stam
      -
      • 11-10-2002
      • 2882
      • NL

Zal best een aardige hengel zijn denk ik. Shimano heeft mooie hengels in het assortiment namelijk, ook de iets minder dure hengels zijn meestal prima. Maar slim om de hengel eerst even vast te houden, dat is altijd het beste!

MVG, Pieter

Reageer

• Rolla
        Allroundvisser

• 03-05-2009
        • 2423
        • Ter Apel

Als de afbeelding klopt met het product dan is het een drie delige hengel en dan waarschijnlijk een overjarig model aangezien
        ik op de site van Shimano alleen de Vengeance Specimen Cork vindt in 396 cm lengte en die is 2 delig.

Ik heb geen zin om 100 euro of meer uit te gaan geven als zo'n hengel van 60 euro ook voldoet.

Reageer

• Rolla
          Allroundvisser

• 03-05-2009
          • 2423
          • Ter Apel

Gisteravond bij de hengelsportzaak geweest en de Shimano Vengeance en de Shimano Catana bekeken en vast gehouden. Uiteindelijk de Shimano Catana CX Float 390 (testcurve 1.75 lb) gekocht, omdat deze
          wat luxer afgewerkt is met o.a. volledig kurkenhandvat. Daarnaast vond ik de Catana iets stugger.

Reageer

Working...