Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Kweet het, had men pb spiegel graag vastgehouden maar mene maat kon toen nie mee. Kheb ne nikon F-601. Diene heeft alle snufjes maar ik ken enkel de basis. Maar dan zou het nog nie gegaan zijn want het was midden in de nacht en dan stelt da ding nie scherp natuurlijk. Kheb nu wel ne bewaarzak, dus ik kan ne vis die de moeite is zakken tot 's morgends en dan laat ik da wel trekken door voorbijgangers en tegen volgend seizoen zal ik wel kunnen werken met de zelfontspanner. Kheb al zowa rondgevraagd bij ander vissers hoe zij het doen. Scherpstellen tussen 2 piketten en dan daartussen gaan zitten en da kodak vastschroeven op een bankstick.
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
ik was een karpervissertje ,helaas doe ik dat niet meer zo vaak.
mmar goed mijn pb zijn niet zo geweldig als die van jou,en ze zijn gevangen in cultuurwatertjes(1-8 hectare).
in nederland:21 pond -87 cm
in belgie :30 pond (leder) lengte niet gemeten.
met het pennetje 20 pond (op 17/100,lange dril)
Je moet een beetje geluk hebben met gewichten. Persoonlijk vang ik ze allemaal even graag. Kheb er een aantal gevangen van onder de 20 pond en ook rond de 10 pond maar die trokken nogal dus daar heb je zeker ook plezier van.
Hopelijk kan ek volgend jaar ne 40-er landen want er zijn natuurlijk ook nadelen aan direct zo'n hoog pb vangen.
om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez
ik ben niet zo op de hoogte van de grootste karper (gevangen in nederland)op dit moment ,maar wat is op dit moment dan het record?
niet zoals op die foto die ik ergens op een site zag van eentje die een karper had gevangen van 60 kilo ,ja fanta drinkt zo lekker weg!
Reageer