Jouw grootste karper

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • feeder
    Komt net kijken
    • 10-07-2003
    • 72

    #16


    25 pond gevangen met een korstje brood
    met een spinhengeltje
    eat...sleep...go fishing. :fish: :fish: :fish:.... :worm:

    http://www.hsvonsgenoegen.com
    *
    http://www.sportvissen.eigenstart.nl

    Reageer

    • feeder
      Komt net kijken
      • 10-07-2003
      • 72

      #17
      staat je foto wel online warhead??

      want ik zie geen foto
      eat...sleep...go fishing. :fish: :fish: :fish:.... :worm:

      http://www.hsvonsgenoegen.com
      *
      http://www.sportvissen.eigenstart.nl

      Reageer

      • barbeeltje
        Sportvisser
        • 04-11-2004
        • 592
        • limburg..

        #18
        je bent niet de enigste feeder ik ook niet.
        zie je warhead ,toch lastig he,ik probber het nog niet eens.
        barbeel vissertje

        Reageer

        • warhead
          Specimen Hunter
          • 27-09-2003
          • 1498
          • haacht

          #19
          Raar he, want ik zie die wel. Kzal ze dan maar weer wegdoen en morgen nog is proberen.
          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

          Reageer

          • warhead
            Specimen Hunter
            • 27-09-2003
            • 1498
            • haacht

            #20
            laatste poging om hier men pb schub te krijgen


            om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
            trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

            Reageer

            • warhead
              Specimen Hunter
              • 27-09-2003
              • 1498
              • haacht

              #21
              en diene schub van 7 kg nu da ge toch allemaal aant wachten waart op diene schone foto

              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

              Reageer

              • kantvisser
                Bart Van Peborgh
                • 24-12-2002
                • 837
                • Koningskooikt

                #22
                Proficiat jan

                Zeer mooie foto's van 2 zeer mooie karpers
                Groeten van Kantvisser

                Bart Van Peborgh
                Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
                Koning 2004

                http://mokabe.be

                Reageer

                • warhead
                  Specimen Hunter
                  • 27-09-2003
                  • 1498
                  • haacht

                  #23
                  Allé alst nu lukt heb ek er nog wel wa

                  pb spiegel, spijtig enkel op de mat want kwas alleen en khad nog gene bewaarzak

                  om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                  trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                  Reageer

                  • warhead
                    Specimen Hunter
                    • 27-09-2003
                    • 1498
                    • haacht

                    #24
                    En nog een schub van 24 pond van dezelfde nacht
                    Om een indruk te hebben, de mat is 101 op 63 cm

                    om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                    trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                    Reageer

                    • feeder
                      Komt net kijken
                      • 10-07-2003
                      • 72

                      #25
                      Ja nu zie ik ze ook,
                      mooie vissen.

                      groeten Hans
                      eat...sleep...go fishing. :fish: :fish: :fish:.... :worm:

                      http://www.hsvonsgenoegen.com
                      *
                      http://www.sportvissen.eigenstart.nl

                      Reageer

                      • barbeeltje
                        Sportvisser
                        • 04-11-2004
                        • 592
                        • limburg..

                        #26
                        mooie vissies warhead.

                        alleen jammer dat je er niet op bent(op de foto dus)

                        foto apperaat met zelfontspanner misschien.
                        barbeel vissertje

                        Reageer

                        • warhead
                          Specimen Hunter
                          • 27-09-2003
                          • 1498
                          • haacht

                          #27
                          Kweet het, had men pb spiegel graag vastgehouden maar mene maat kon toen nie mee. Kheb ne nikon F-601. Diene heeft alle snufjes maar ik ken enkel de basis. Maar dan zou het nog nie gegaan zijn want het was midden in de nacht en dan stelt da ding nie scherp natuurlijk. Kheb nu wel ne bewaarzak, dus ik kan ne vis die de moeite is zakken tot 's morgends en dan laat ik da wel trekken door voorbijgangers en tegen volgend seizoen zal ik wel kunnen werken met de zelfontspanner. Kheb al zowa rondgevraagd bij ander vissers hoe zij het doen. Scherpstellen tussen 2 piketten en dan daartussen gaan zitten en da kodak vastschroeven op een bankstick.
                          om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                          trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                          Reageer

                          • barbeeltje
                            Sportvisser
                            • 04-11-2004
                            • 592
                            • limburg..

                            #28
                            beste warhead

                            ik was een karpervissertje ,helaas doe ik dat niet meer zo vaak.
                            mmar goed mijn pb zijn niet zo geweldig als die van jou,en ze zijn gevangen in cultuurwatertjes(1-8 hectare).

                            in nederland:21 pond -87 cm
                            in belgie :30 pond (leder) lengte niet gemeten.
                            met het pennetje 20 pond (op 17/100,lange dril)

                            good luck bro
                            barbeel vissertje

                            Reageer

                            • warhead
                              Specimen Hunter
                              • 27-09-2003
                              • 1498
                              • haacht

                              #29
                              Je moet een beetje geluk hebben met gewichten. Persoonlijk vang ik ze allemaal even graag. Kheb er een aantal gevangen van onder de 20 pond en ook rond de 10 pond maar die trokken nogal dus daar heb je zeker ook plezier van.
                              Hopelijk kan ek volgend jaar ne 40-er landen want er zijn natuurlijk ook nadelen aan direct zo'n hoog pb vangen.
                              om mijn visclub te promoten sla ik alles naar de kloten,
                              trop commerciale, desolé|studio Baptiste rulez

                              Reageer

                              • barbeeltje
                                Sportvisser
                                • 04-11-2004
                                • 592
                                • limburg..

                                #30
                                ik ben niet zo op de hoogte van de grootste karper (gevangen in nederland)op dit moment ,maar wat is op dit moment dan het record?
                                niet zoals op die foto die ik ergens op een site zag van eentje die een karper had gevangen van 60 kilo ,ja fanta drinkt zo lekker weg!

                                groetjes barbeeltje.
                                barbeel vissertje

                                Reageer

                                Working...