Magertjes...heb maar weinig nieuwe dingen gezien, vond het eigenlijk meer ( zoals bij elke beurs eigenlijk het geval is) een afgesproken "prijzenslag". Beetje ouwe spullen lozen, ruimte maken voor de nieuwe collectie zonder de visser eigenlijk te tonen wat er nu exact in de nieuwe collectie gaat komen...zelfde verhaal als de Visma eigenlijk...maar ja...ben een dagje uit geweest...een bak geld armer en een hoop dingen rijker die ik eigenlijk ook bij de plaatselijke hengelsportwinkelier had kunnen kopen
, maarja....ondanks het zeer slechte weer toch een gezellige dag gehad met mijn maatjes...en daar is ook wat voor te zeggen ...niet???
[Gewijzigd door Rob van Halteren op 02-13-05 at 10:33 PM]
, maarja....ondanks het zeer slechte weer toch een gezellige dag gehad met mijn maatjes...en daar is ook wat voor te zeggen ...niet???[Gewijzigd door Rob van Halteren op 02-13-05 at 10:33 PM]


Reageer